Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb inderdaad 2.5 en heb al gekeken bij support center, maar technische uitleg in het Engels ??

Had met mijn vorige pc ook incredimail onder Vista en had nooit problemen, nu met windows 8 wel.

Geplaatst:

Ja heb daarjuist ff gekeken naar support, en daar spreekt men van firewall aan te passen..heb dit gedaan en ga nu pc opnieuw opstarten. Anders kijk ik nog eens naar beide links hierboven vermeld. Alvast bedankt voor de reactie, ik laat iets weten of het gelukt is.

Geplaatst:

Heeft dus niet geholpen de aanpassing in de firewall ? Nu weet ik het niet meer. mijn account is @skynet.be, maar dat heeft er niks mee te maken. Er moet ergens een instelling zijn maar waar, ben een leek op pc gebied.

Geplaatst:

Ik heb zelf incredimail geïnstalleerd om even te kunnen testen.

Het account blijft na PC- herstart aanwezig.

Ga Hulpmiddelen-> e-mailaccounts...

post-23245-1417705455,8128_thumb.png

In het volgende venster klik je op toevoegen.

post-23245-1417705455,5639_thumb.png

Dan klik je op ik wil de instellingen zelf configureren.

post-23245-1417705455,6013_thumb.png

Dan klik je op Andere

post-23245-1417705455,6468_thumb.png

Vul je gegevens in en klik op volgende

post-23245-1417705455,6841_thumb.png

Je ziet het aangemaakt account staan, klik op sluiten.

post-23245-1417705455,7174_thumb.png

Ik herstart mijn PC ga naar hulpmiddelen-> e-mailaccounts...

Het staat er nog.

post-23245-1417705455,7499_thumb.png

  • 2 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.