Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hey iedereen

Weet iemand of er bepaalde afgesproken soldenperiodes zijn voor laptops/pc's in België en, zo ja, welke deze data zijn? Ik ben namelijk op zoek naar een nieuwe laptop en vroeg me af of ik deze beter in een bepaalde periode van het jaar zou kopen. Ik ben van plan hem via een online shop als mycom, laptopshop of alternate te kopen en ik was ook benieuwd of deze sites gebruik maakten van eventuele vaste solden of kortingsperiodes.

mvg

Geplaatst:

Ik ben van plan hem via een online shop als mycom, laptopshop of alternate te kopen en ik was ook benieuwd of deze sites gebruik maakten van eventuele vaste solden of kortingsperiodes.

Dag Timd,

Zelf ben ik nog niet zo lang actief op PC Helpforum maar zou toch graag even op uw toppic hier willen antwoorden.

We hebben hier in België wel een paar vaste solden periode' s maar dit is meer bedoeld voor kleding winkels, de periodes zijn bij wet vast gesteld en andere winkels zoals grootwaren huizen die niet alleen kledij verkopen doen daar aan mee!

Andere winkels zijn niet verplicht die solden periode' s te volgen, dat wil zeggen dat zij geen solden hoeven te organiseren maar mogen wel meedoen!

deze link omtrent die wetgeving kan je hier volgen: Solden - Economie - Portaal Belgische Overheid

Anderzijds kunnen online winkels wel het hele jaar door top sellers aanbieden:

Alternate: topsellers ALTERNATE

en dit is de laptop bladzijde: ALTERNATE

Mycom: heeft dan weer een afdeling "Veiling" waarin ze af en toe eens grote schoonmaak houden en toonzaal, demonstratie artikkelen enz... op de veiling zetten: MyCom Veiling

Laptopshop: zij hebben dan weer een pagina "aanbiedingen": Laptop aanbiedingen - Laptopshop.be

ik hoop je hiermee wat verder te helpen,

groetjes,

Hensyr

Geplaatst:

Hey Hensyr, hartelijk dank voor je antwoord.

Ik denk dat ik via de hardware website gewoon meteen een laptop ga aanschaffen, aangezien er weinig kans is op een verwachte algemene prijsdaling (solden).

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.