Ga naar inhoud

"HELP" = hulp gevraagd (opnieuw) om mijn netwerk (incl NAS'sen) werkende te krijgen


Nam-Reh

Aanbevolen berichten

WebDAV aanzetten is bedoeld om webpagina te plaatsen op de NAS en dan te bereiken via internet.

Bij Qnap moet je de map wel rechter geven aan de gebruiker.

Je kan pc naar eerder punt zetten want dat heeft niks te maken met welke NAS ook omdat NAS een eigen besturingssysteem heeft.

Het kan ook zijn dat subnetmasker van alle NAS niet hetzelfde is als de subnetmasker van de PC

In dat geval kan je de NAS ook niet bereiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update... ('t begint mij hier alweer 'n beetje mijn voeten uit te hangen...)

CCleaner door mijn PC-systeem gejaagd (cleaner + register) > m'n PC heeft nog steeds geen verbinding met de QNAP, via browser...

Verbinding via browser lukt m'n PC wel, met de D-Link & de Synology... :hmmmm:

Ik zoek verder...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de QNAP opgegeven als centraal data-storage device (voor Mac & PC)... :thumpdown:

Ik ben nu (1 per 1) m'n (1.5TB) HD's van m'n Synology DS211J aan 't vervangen door WD Green Caviar 3TB's.

Dan maak ik van deze NAS m'n hoofd-NAS :embarassed:

(alhoewel ik dan eerst met m'n Mac's of PC verbinding moet kunnen maken met de QNAP, om alle data over te zetten naar de SYNOLOGY... )

...To be continued...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.