Ga naar inhoud

Youtube , video

safatjeuh

Aanbevolen berichten

Ja voor het moment is et beter , maar paar weken geleden had ik ergens gelezen dat je bij instelling iets veranderd en da het video kwaliteit enzz beter word en khad bij ergens bij instelling 8.8.1.1.1. zo iets veranderd kweet nie of da cijfers ook juist zijn kan het door da zijn ik wil het weer op leeg plaatsen maar kweet nie hoe da het moet ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedoel eigenschappen van internet protocol versie 4 ik had da veranderd bovenste 8.8.8.8

8.8.4.4. zo iets heb ik da gedaan omda schijnt sneller zou zijn wat moet ik da instellen als standaard bij iedereen mss is da het probleem da ik bij youtube wacht

Link naar reactie
Delen op andere sites

8.8.8.8 is een open DNS adres dat je op uw computer of nog beter bij de router instelt indien dat mogelijk is.

Bij computer is dan netwerkcentrum / adapterinstelling wijzigen / klik naargelang je verbonden bent op draadloos of lan met de rechtermuisknop en dan eigenschappen

Klik op TCP/IPv4 en dan eigenschappen en vul daar onderaan 8.8.8.8 en 8.8.4.4

Ik zelf gebruik: 208.67.222.222 en 208.67.222.220

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.