Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik kan je de Videodownloadhelper aanraden. Das een plugin voor Firefox. Eens geïnstalleerd heb je een icoontje in je werkbalk, klik er op als je een video op deze pagina afspeelt en hopla. Je kan ook converteren naar andere formaten.

Geplaatst:

Staat daar een limiet op qua tijd?

Als ik nu bijvoorbeeld een aflevering van iWatch wil opnemen die 50 minuten duurt. Kan dit daarmee, zonder dat het resultaat met horten en stoten is?

Geplaatst: (aangepast)

Daar staat geen tijd op. Toch niet wat ik er van vond. Ik downloadde daar al stukken mee van 50 mins.

IWatch zal niet lukken dat is een Silverlight pagina.

aangepast door plx
Geplaatst:

Er zijn zowel gratis als betalende programma's maar ik denk dat je hier op grens van het legale zit (of er over) wat betreft het copyright.

Als die bewuste video's niet beschikbaar zijn voor download, zal dat wel zijn redenen hebben en als je dit wil omzeilen, ben je wel illegaal bezig.

Geplaatst:

IWatch is een volledig betalende dienst ... heb je de video's die je wil downloaden ook aangekocht ? Dat blijkt niet meteen uit je bericht ?

• 4 weken later...
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.