Ga naar inhoud

Drivers updaten of niet?

Pascal123

Aanbevolen berichten

Uit mijn ervaring heb ik geleerd dat drivers updaten niet altijd zonder slag of stoot gaat. Het is langs de ene kant aan te raden ze up to date te houden maar langs de andere kant geeft dat soms toch problemen.

Ik heb onlangs 'driverfighter' geïnstalleerd. Het programma scant je hele computer en geeft weer welke drivers out of date zijn. Met een simpele muisklik haalt het programma zelf de nieuwe drivers binnen en installeert ze. Maar wat met drivers van moederbord en BIOS? Daar heb ik echt wel wat schrik voor want als daar iets verkeerd loopt.... :dong:

Dus wat te doen? Afblijven van die handel of ook die drivers updaten?

Kan het überhaupt kwaad dat je de moederbord en bios-drivers niet update?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je geen problemen hebt met de werking van je PC, moet je ook geen drivers beginnen updaten.

If it ain't broke, don't fix it: het is en blijft een waarheid als een koe...er zijn hier reeds meerdere situaties de revue gepasseerd waar de problemen pas begonnen na het updaten van de drivers en deze werden opgelost door de oudere driver opnieuw te installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.