Ga naar inhoud

Vista Flip en Flip 3D

Sarah

Aanbevolen berichten

Wanneer u snel tussen venster wenst te schakelen dan kunt u gebruik maken van een nieuwe functie in Vista: Flip en Flip 3D

Wanneer u de toetsencombinatie [alt]+[tab] indrukt dan kunt u tussen vensters schakelen aan de hand van miniatuurweergaven (zie figuur)

attachment.php?attachmentid=931&stc=1&d=1218483648

Om door de miniatuurafbeeldingen te bladeren druk u op de [tab] toets terwijl u de [alt] ingedrukt houd. Dit is FLIP. Wanneer u de [alt] loslaat wordt het venster van de laatst geselecteerde afbeelding getoond.

Wanneer u [windows-logo]+[tab] indrukt worden de venster in 3D weergegeven. Het bladeren hierdoor gebeurd eveneens door het drukken op de [alt] toets. Dit is FLIP 3D. (zie figuur)

attachment.php?attachmentid=932&stc=1&d=1218483652

Tot slot kan u de 3D flip ook bedienen vanuit de snelstart balk door te klikken op het 2 icoontje (zie figuur)

attachment.php?attachmentid=933&stc=1&d=1218483657

Nu blijft de 3D gedurende 10 seconden staan en kan u bladeren met de [tab] toets of de scroll van de muis. Met [enter] gaat u naar het venster.

post-2-1417703759,0907_thumb.jpg

post-2-1417703759,1059_thumb.jpg

post-2-1417703759,3569_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 8 maanden later...

helaas is dit enkel in home premium dacht ik zo, ikzelf heb de versie vista home basic en ik kan dit langs geen kanten, dacht dat het aan ik lag, dat ik weer keer iets verkeerd deed, maar vandaag had mijn vriendin een nieuwe laptop gekocht met bijgeleverde vista home premium en daar heb ik dan gezien dat dit bij haar zo gaat, ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 jaren later...
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.