Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Op dit moment heb ik heb probleem met m'n canon MP120 printer.

Deze geeft nl geen kleur.

De inkt kan niet op zijn - zover ik weet , en is ook aan de kop te zien niet ' ingedroogd'

Ik heb verschillende keren een reiniging- ook een 'diepte reiniging' geprobeerd- maar dit geeft geen resultaat.

Ook opnieuw het stuurprogramma, de stekkers even verwijderd- de printer opnieuw geinstalleerd

maar niets helpt.

Dus.....val ik weer terug op jullie site!:hmmmm:

aangepast door agie
Geplaatst:

Als je alle mogelijke reinigingen hebt uitgevoerd en je inktpatroon is niet leeg -dat je normaal via de aanwezige software zou moeten kunnen zien (inktniveau)- ga je er best mee naar een PC- hersteller.

Geplaatst:

Wat er velen niet weten bij het aankopen van printer cartridges , dat op de verpakking een vervaldatum genoteerd staat. Deze vervaldatum is ook in de chip van de cartridge geprogrammeerd. Is de vervaldatum overschreden doen de cartridges het niet meer.Dit zou wel eens de oorzaak kunnen zijn.

Geplaatst:

Ik heb ook inderdaad gehoord dat na een vervaldatum de cardridge niet meer werken .

Verder heb ik ook de suggestie gekregen dat spuitkop versleten kan zijn, wat in mijn geval een mogelijkheid zou kunnen zijn.

Maar intussen heb ik voor mezelf de keuze gemaakt geen verdere kosten voor deze printer te maken en maar een nieuwe printer aan te schaffen....maar iemand andersd kan deze suggestie proberen! :top:

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.