Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

[ATTACH]26571[/ATTACH]

Hallo,

Kan iemand helpen het volgende vervelende euvel weg te krijgen:

Al een maand lang verschijnt telkens bij het openen van de computer het vensterwat ik hierbij hoop bij te sluiten. Het is 'Beheerdersaccountbeheer PerionNetwork Ltd , Programmanaam: wssetup.exe". Iedere keer moet ik dat dus wegklikken.

Het laat zich niet kopieren, ook niet met PrintScreen. Ik fotografeerd met mijnfototoestel het bureaublad met het venster en bracht dat weer in mijn pc enz.

Het is niet te vinden achter 'Startknop" en ook niet inStart/config/programma's/verwijderen programma's.

Als ik achter de Startknop 'wssetup.exe' invul, is het antwoord daar: 'geenzoekresultaat'

Bij mijn downloads staat niets nieuws en niets onbekends, dus niets van 'PerionNetwork'.

Ik hoop heel erg dat iemand helpen kan.

Perion Network Ltd popup.docx

Geplaatst:

Dank voor uw advies en het proberen een oplossing te vinden.

Ik heb een herstelpunt gemaakt naar eind april omdat het probleem zich al behoorlijk lang voordoet. Zo ver terug een herstelpunt laten maken brengt heel veel teweeg in de comp. heb ik nu ervaren. Vele uren, de hele dag, ben ik nu bezig geweest weer in een veilig en werkbare comp. terug te keren.

Het herstelpunt heeft geen verandering gebracht in het probleem.

Ik vraag me nu af: Is het niet iets wat Windows 7 is begonnen te doen: telkens dit schermpje laten zien en wat je dan moet beantwoorden met 'toestaan veranderingen aan te brengen'.

Zou dat misschien kunnen?

Geplaatst:

Ik krijg nu steeds bij het openen van uw site deze melding, ..................(bedoeling hier het beeld van het venster, lukt dus niet) dat er een fout is opgetreden of ik toch door wil gaan. Om hier te komen, moest ik dus op 'ja' klikken.

Ik probeer een afbeelding hiervan mee te sturen, maar het uploaden van de afbeelding gebeurt niet.

Geplaatst:

Ontvangen via mail vandaag:

Geachte mevrouw, mijnheer,

Omdat u totaal niet reageerde op mijn verdere vraag om hulp lijkt het mij zinloos hierop te reageren.

Met vriendelijke groet,

C.C. van Driel

Dan sluiten we dit topic beter af :dong:

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.