Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb vandaag een Speedlink Controller gekocht (bol.com | Speedlink Strike Fx Controller Vibratie Zwart PC + PS3 - PC-Game, Speedlink...). Ik zou deze willen gebruiken voor call of duty modernwarfare 3, maar hij doet niets ingame of er uit, bij mijn vriend die kan het wel spelen meer bij mij lukt het niet, ik heb al de drivers geinstaleerd maar na dit geprobeerd te hebben werkt het niet :(,

Kan iemand me hier bij helpen?

Bedankt!

Geplaatst:

hoe kan ik met deze joystick/gamepad games spelen die alleen een toetsenbord of muis ondersteunen als invoerapparaat?

dat kan alleen met speciale extra software, die echter wel als freeware te krijgen is; met een zoekmachine is het niet moeilijk die software op internet te vinden.

dit heb ik, ik heb al wat gezocht maar het zijn allemaal playstation controllers en daar snap ik niks van :s

Geplaatst:
hoe kan ik met deze joystick/gamepad games spelen die alleen een toetsenbord of muis ondersteunen als invoerapparaat?

dat kan alleen met speciale extra software, die echter wel als freeware te krijgen is; met een zoekmachine is het niet moeilijk die software op internet te vinden.

dit heb ik, ik heb al wat gezocht maar het zijn allemaal playstation controllers en daar snap ik niks van :s

In bericht 4 staan een aantal mogelijke oplossingen, waarop jij bovenstaande doorgeeft :hmmmm: ?

Heb je de tips uit bericht 4 geprobeerd, wat levert dat op?

Geplaatst:
In bericht 4 staan een aantal mogelijke oplossingen, waarop jij bovenstaande doorgeeft :hmmmm: ?

Heb je de tips uit bericht 4 geprobeerd, wat levert dat op?

Ik heb geprobeerd om dit verder te zoeken, maar ik kan er maar geen vinden, de enige dat ik vind is voor playsation bakjes :/

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.