Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo, ik heb problemen met McAfee, deze virusscanner blokkeert het schrijven van bluray schijven. Dvd schrijven is geen probleem.

Ik kan McAfee NIET bereiken, noch via mail, noch via hun webpagina chatsessie, de berichten hierin worden gewoonweg NIET verzonden, en dit voor een 10 tal landen die ik heb geprobeerd.

Weet iemand een werkend contactadres ?

mvg,

Alain

Geplaatst:

zal ik proberen, dit is mijn probleem:

Ik hebproblemen met Mcafee:

- 1:chatten is NIET mogelijk via de support op de Mcafee website, kan nietverzenden

- 2:ik kan geen bluray branden, ik krijg error vóór het branden, wanneer Mcafeeverwijderd wordt van de pc werkt alles perfect. Volgens de support van hetprogramma, Edius6, komt dit door de virusscannner, wat effectief ook zo is,

Graag uw raad,

Mvg,

Pattyn Alain

Geplaatst:

hallo, oorzaak is gevonden, gewoon McAfee die het branden van een blu-ray blokkeert! Het was niet genoeg om de realtime virusscanner en de firewall uit te schakelen, het programma moest volledig worden verwijderd. Ik kijk uit naar een andere virusscanner,

mvg,

Alain

Geplaatst:

Norton heeft geen gratis versie geloof ik maar je kan misschien eerst van de andere scanners een gratis versie proberen om te zien of ze ook geen problemen geven bij het branden van BR schijven.

Nadien kan je dan nog overschakelen op de betaalde versie.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.