Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,

Ik heb een cadeaubon van i-tunes gekregen en heb deze geregistreerd. Muziek of films download ik niet dus ik dacht er boeken mee te kopen. Nu blijkt dat je deze e-books enkel kan lezen op een ipad. Ik dacht, geen probleem. Ik koop met mijn tegoed dat ik in i-tunes heb staan gewoon een nieuwe cadeaubon en geef hem door, blijkt dat je geen cadeaubon kan aankopen met tegoed in i-tunes, enkel met externe middelen zoals visa en etc. Ik ben een grote fan van apple en ik zou geen andere pc meer willen, maar dit vind ik toch wel schandalig! Op deze manier moet je wel je tegoed opkopen aan dingen die je eigenlijk niet wil opkopen of je moet een ipad kopen! Dat lijkt mij sterk op monopolisering technieken, wat eigenlijk verboden is maar kom.

Nu komt mijn vraag ;-) Is er een manier of programma om die boeken toch te kunnen lezen op mijn windows laptopje of in het minder interessante geval op mijn imac pc? Of weet er iemand hoe ik dit tegoed toch nog op de 1 of andere manier kan inruilen voor een nieuwe bon of hoe ik dit tegoed kan doorverkopen?

Alvast bedankt van een gefrustreerde mac gebruiker ;-)

groetjes

Geplaatst:

@ svenb,

Nu komt mijn vraag ;-) Is er een manier of programma om die boeken toch te kunnen lezen op mijn windows laptopje of in het minder interessante geval op mijn imac pc?

Met Adobe Digital Edition kunt je ePub op Windows computer lezen.

Zie deze link voor meer informatie.

Op de Mac onder ander met Kitabu - ePub lezer voor OS X

Geplaatst:

Bedankt voor je reactie. Ja,heb ik nog al gehoord maar er zijn naar het schijnt bestandsindelingen (ik weet niet of het echt zo noemt) waarbij dit niet zou gaan naar het schijnt en ze geven dit ook niet altijd aan op de downloadpagina's :-s vermits ik e niet veel van ken heb ik niet zo veel zin om vanalles te downloaden wat ik dan achteraf toch niet kan lezen...

- - - Updated - - -

@ svenb,

Met Adobe Digital Edition kunt je ePub op Windows computer lezen.

Zie deze link voor meer informatie.

Op de Mac onder ander met Kitabu - ePub lezer voor OS X

Sorry, je citaat vergeten ;-)

Geplaatst:

@ svenb,

Ja,heb ik nog al gehoord maar er zijn naar het schijnt bestandsindelingen (ik weet niet of het echt zo noemt) waarbij dit niet zou gaan naar het schijnt en ze geven dit ook niet altijd aan op de downloadpagina's :-s vermits ik e niet veel van ken heb ik niet zo veel zin om vanalles te downloaden wat ik dan achteraf toch niet kan lezen...

Ik begrijp niet wat je ermee bedoeld, klinkt als dat ik leugens aan je heb verteld xD

Betreffende Adobe Digital Editions:

Als je eBooks aanschaft bij Apple Store dan zijn dat met DRM beveiligde eBooks.

Adobe Digital Editions is de enige applicatie om met DRM beveiligde eBooks te lezen, dat beschikbaar is voor Windows, Mac OS X en Linux.

Betrefende Kitabu:

Ga via je Mac naar App Store, type ePub reader in het zoekvakje.

Dan kunt je ook nog kiezen voor wellicht een betaalde ePub reader.

Succes met je verdere speurtocht.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.