Ga naar inhoud

downloads mozilla

riedie

Aanbevolen berichten

Beste pc-kenners,

Enige tijd geleden veranderde mozilla firefox zijn manier van files downloaden.

Hierbij ervaar ik een probleem.

Ik kan een document downloaden. Dan komt het te staan in de lijst van downloads. Maar wil ik het openen door op te klikken of op het bijhorende mapje dan doet mijn computer niets. Ik vind het document ook nergens terug op de pc.

Wat kan ik hieraan doen, want zo kan ik geen bestanden opslaan.

Alvast dikke mercie

Riedie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Riedie,

Kijk eens na welke rechten je hebt op de folder waar Firefox de bestanden zet.

Een ander mogelijk probleem kan je anti-virus en/of firewall zijn, je kan eventueel proberen deze even uit te schakelen vooraleer je een download doet. Doe dit wel best met een site die je vertrouwt ;-)

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zou ook de locatie voor downloaden van bestanden (bij wijze van test) eens kunnen wijzigen. Ga in Firefox -> Extra -> AddOns -> naar tabblad "Algemeen". In het vakje Downloads, staat bij jou standaard "Downloads" als locatie ingevuld. Via "Bladeren" kan je een andere locatie (bvb. Mijn Documenten of een eigen aangemaakte map) kiezen. En daarin kan je dan bekijken of je dezelfde problemen tegenkomt ?

Tweede mogelijkheid is om daar te kiezen voor "Mij altijd vragen ... " zodat je kan bepalen waar de downloads moeten terechtkomen.

Indien bij beide opties de problemen blijven, dan is de reden van ProMind vermoedelijk de meest voor de hand liggende.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.