Ga naar inhoud

Medion Externe harde schijf - 1TB

Gast Veraapoes

Aanbevolen berichten

Gast Veraapoes

mijn moeder heeft zojuist een nieuwe harde schijf gekocht in de Aldi.

Medion P82757 (MD 90198)

maar nu sluiten we deze aan en krijgt de harde schijf wel stroom maar we kunnen hem niet openen. Ik heb al de stationsletter is verandert maar weer niets.

Het rare is dat er onder de schijf staat 'geen medium'/

Kan iemand mij helpen?

Op de eerste printscreen zie je het computerbeheer en de 2de printscreen heb ik eens rechts geklikt op schijf 1, want dat is de juiste (aangezien als ik de schijf uittrek dat deze optie verdwijnt)

post-23605-1417705461,6155_thumb.jpg

post-23605-1417705461,5835_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Veraapoes

post-23605-1417705462,1226_thumb.jpg

dit is er te zien

Nu heb ik opgemerkt dat de schijf min of meer in de verkenner van windows staat. maar als ik er op klik om te openen zegt hij dat je een schijf moet plaatsen. precies alsof het een cd'rom station is.

- - - Updated - - -

Nu heb ik wel bij mijn eigen laptop de schijf er eens aangehangen en nadat ik er een stationsletter had aangegeven werkte deze wel op mijn laptop. maar nu ik hem weer in de vaste pc van mijn ma heb gestoken laat hij weer zien "geen medium"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het aansluiten van externe schijf wel herkend wordt, maar dat de schijf niet voldoende voeding krijgt om op te starten.

Is de externe schijf aangesloten via USB vooraan of achteraan?

Gebruik bij voorkeur een usb aansluiting achteraan op de pc voor het aansluiten van externe schijven; die leveren meestal iets meer stroom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.