Ga naar inhoud

vraag over hotmail

Aanbevolen berichten

ik heb2 snelkoppeling op mijn buroblad staan,1 van mijn man met hotmail.nl en 1 met hotmail.com,van mij,maar als ik mij wil aanmelden moet ik wel iedere keer weer aanmelden anders kom ik op mijn man,zn e-mail,hoe kan ik dit veranderen.:hmmmm2::hmmmm2:

met vr gr Irene

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo nou ik heb al jaren Hotmail, dus ik heb een vinkje staan bij aanmelden als ik inlog, maar nu heeft mijn man ook sinds kort Hotmail dus wil hij inloggen komt hij op mijn mail,kijk als ik bij een ander provider inlog (bv ziggo outlook)dan heeft hij een account en ik dus kom ik niet bij zijn mail,niet dat ik het erg vind dat hij mijn mail ziet,maar ik moet me steeds weer aanmelden en dat vind ik vervelend:eviltongue:

Gr Irene

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij werkt de optie "aangemeld blijven" wel zoals het hoort.

Aanloggen met de optie aangevinkt en internet explorer sluiten.

Internet explorer weer openen en naar hotmail.com gaan en ik ben direct weer in mijn mail.

Ik vermoed dat jij en je man dezelfde account gebruiken om in te loggen op de pc.

Als hij de mail opstart en hij komt in jouw mailbox terecht, logt hij jouw account uit en dan logt hij in op zijn mail.

Als hij dan zijn mailaccount aflogt als hij stopt, dan moet jij wel weer inloggen om naar je mail te gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.