Ga naar inhoud

Voeding PC


Hensyr

Aanbevolen berichten

Als het moederbord gewoon 24 pinnetjes heeft, mag je zonder zorgen de connector aansluiten. :)

Vooraf het installeren best even jezelf aarden aan een radiator zodat je niet statisch geladen bent.

In het BIOS hoef je niets aan te passen. Vooraleer je de computerkast weer dichtschroeft, is het best om eerst even te kijken of de ventilator van de voeding draait - voor de zekerheid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Superjona,

raar moment meegemaakt, na alle connectoren te hebben aangesloten en het apparaat onder spanning te hebben gezet kreeg ik een onophoudelijke stroom van beepcodes achter elkaar.

onmiddellijk dacht ik aan die 24 pin' s connector, blijkbaar is er toch iets dat er voor zorgt dat Medion zijn moederborden niet laat werken met die 24 pin' s connector.

toen ik die overige vier pinnen eraf haalde startte de computer normaal op.

Hiep hiep hoera!

Nieuwe voeding in de computer en alles draait zorgeloos verder.

Ik hoop dat hiermee de BSOD' s vanwege gebrekkige hardware uitblijven, meer nog, ik ben er van overtuigd dat het probleem opgelost is.

Hartelijke dank voor jullie hulp hier!

Yeehaa!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.