Ga naar inhoud

foto,s niet op volgorde

bernard

Aanbevolen berichten

Ik heb foto,s van een weekje weggeweest in een paar keer op mijn afbeeldingen gezet .

Daarna heb ik ze in 1 map samengebracht , en bleek dat ze niet meer op volgorde stonden .

Ik heb toen de foto,s allemaal een nummer gegeven , ( 001 en 002 enz. ) in de volgorde wat mij nog voor de geest stond .

Dus ik dacht dat ik het voor elkaar had , een mooi mapje foto,s weer netjes op volgorde .

Maar , toen ik even ging controleren of ze ook in picasa goed stonden , bleek dat ze daar ook weer door elkaar stonden .

Net zo was het op de laptop van mijn vrouw , waar ik de foto, s met een usb stick naar toe had gebracht .

Ook daar staan ze in picasa door elkaar .

Hoe kan dit gebeuren , en kan ik ze in picasa ook op volgorde krijgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Picasa kan je de huidige volgorde wijzigen, door - na het inloggen - je album te openen en te kiezen voor "Ordenen". Dan krijg je een overzicht van kleine pictogrammen van je foto's. Je kan deze aanklikken en verslepen naar de juiste plaats in de serie foto's. Indien alles in de juiste volgorde geplaatst is, op "Voltooien" klikken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.