Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb een vraagje over ram geheugen,

Ik heb de moederbord msi 870a-g54 en mijn vraag was eigenlijk wat is het beste DDR3 geheugen voor deze moederbord? ik heb nu 1066 8GB, wil graag nu naar 16GB toe wat adviseren jullie?

Speel veel games, films/serie kijken

Thanks, Athrun

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan het best standaard 1333Mhz geheugen installeren, want ik lees op de officiële website van het moederbord dat 1600Mhz enkel gaat werken als je de processor overklokt.

Ik moet er wel even bijzeggen dat je het verschil tussen 8 en 16GB en/of 1033Mhz en 1333Mhz in de praktijk niet gaat merken, tenzij je aan videobewerking of virtualisatie gaat doen. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan het best standaard 1333Mhz geheugen installeren, want ik lees op de officiële website van het moederbord dat 1600Mhz enkel gaat werken als je de processor overklokt.

Ik moet er wel even bijzeggen dat je het verschil tussen 8 en 16GB en/of 1033Mhz en 1333Mhz in de praktijk niet gaat merken, tenzij je aan videobewerking of virtualisatie gaat doen. ;)

Oke, dat had ik niet gedacht, en hoezo moet je de processor worden over geklokt voor een 1600Mhz misschien een stomme vraag, Maar dus een verschil tussen 1060Mhz en 1333Mhz is er dus niet of het nou 8 of 16GB is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.