Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste allen, wat kan de reden zijn als je een Garmin Nüvi 1450 Navigator op een laptop wilt aansluiten, en er kan geen verbinding gemaakt worden via de originele Garmin USB kabel, ook niet als je de kabel telkens even los maakt. Is hier een oplossing voor? :dong:

Geplaatst:

P.S. Kan het zijn dat er een installatie dvd bij hoort, het apparaat is in 2011 nieuw gekocht bij Conrad, maar een installatie dvd is niet meer te vinden?

Geplaatst:
Heeft het ooit wel gewerkt?

Krijg je een melding dat er hardware aangesloten is als je de GPS aansluit?

Is in de verkenner iets terug te vinden van je GPS na het aansluiten?

Kan je bovenstaande ook beantwoorden a.u.b.

Geplaatst:

Clarkie, ik heb dit bericht namens mijn zwager geplaatst, en hem gevraagd om ook lid van het pc-forum te worden.

Ik ga morgen weer even langs om jouw vragen te checken, en probeer dan te reageren via het nieuwe pc-helpforum lid. Alvast bedankt.

Geplaatst: (aangepast)

Clarkie, mijn zwager is nu ook lid geworden, maar moet nog wachten op de bevestiging van pc-helpforum.

Ik heb nu de laptop aangezet en heb via het Dashboard van Garmin de Communicator plug-in en een Garmin USB driver geïnstalleerd. Echter nog steeds geen verbinding gekregen, ook de pc opnieuw gestart! Er is nooit eerder verbinding gemaakt tussen pc en Garmin 1450!

Er verschijnt wel een melding van Windows dat een USB apparaat niet herkent wordt, de locatie van het apparaat wordt vet weergegeven? Een MP3 speler wordt wel direct herkent na het aansluiten via een USB kabel.

aangepast door james48
Toevoeging
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.