Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 74
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Het scheelt maar zo'n 4°C , de laptop heeft uitgestaan en op het moment dat je het nieuwe logje maakt staat je laptop zo'n 8 min aan.

post-24526-1417705476,6531_thumb.png

In Speccy worden de temperaturen realtime weergegeven, laat je virusscanner eens een volledige systeemscan doen en kijk dan eens hoever de temperatuur van je processor oploopt.

Geplaatst:

Ik zou dan toch eens proberen de laptop te ontstoffen.

Om dit op een veilige manier te doen, verwijzen we graag naar deze zeer duidelijke uitleg.

Neem de tips grondig door en doe het nodige om je systeem stofvrij te (laten) maken…nadien kan je ons dan de nieuwe resultaten van Speccy bezorgen.

Geplaatst:

Is het een goed idee om het naar bijv. MyCom te bregen en dat ze daar naar het probleem kijken. Ikzelf durf namelijk niet om mijn laptop open te maken of er mee te zitten te klooien, want zelf heb ik er weinig verstand van.

Geplaatst:

Als je zelf niet aandurft om de laptop te ontstoffen, is het natuurlijk aangewezen om er mee naar een winkel te gaan.

Welke winkel dat is, maakt eigenlijk niet zo veel uit.

Neem een pc-winkel uit de buurt of een waarmee je reeds goede ervaringen hebt.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.