Ga naar inhoud

flatbadscanner geinstalleerd maar word niet herkend heb bijgeleverde Cd gedownload

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

heb al op probe geklikt maar geen scanner te vinden. OOk je voorgestelde programma gedownload maar hij werkt nog steeds niet. in de rechter hoek beneden op pc scherm staat een ronde rode cirkel en als ik daarop klik komt er Scanner is not ready misschien helpt dit verder. Wat ik ook elke maand doe is de 1 ste dag van de maand een back up maken geraken we daar verder bij? Antwoord aub

• Reacties 70
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Ga naar apparatenbeheer

Onderaan ziet je usb drivers

Klik op ieder usb driver en dan met de rechtermuisknop op installatie ongedaan maken.

Herstart de pc en Windows zal de usb driver opnieuw installeren

Geplaatst:

Het waren toch de USB drivers onder de eerste regel bij scanners en camera's he die ik moest ongedaan maken Heb ze alle 3 verwijderd PC uitgedaan en weer aangestoken, maar helaas de USB drivers staan niet terug .

Geplaatst:

Sorry heb de verkeerde verwijderd maar ik weet nog wel hoe ik die andere kan terugzetten namelijk bij scannners en camera's in configuratie de usb apparaten aanklikken en ze terugzetten moet ik dit doen vooraleer deze andere te verwijderen graag antwoord en Sorry

Geplaatst:

de eerste dat ik al ongedaan maakte werkte mijn muis al niet meer Kan ik die allemaal samen in 1 klik verwijderen hoe doe je dat? of moet ik 1 voor 1 Maar op een gegeven ogenblik zal de muis niet meer werken hoe moet ik dan verder? de X10 USB Wireless Transciever moet die ook ongedaan worden. Sorry dat ik zoveel vraag ben bang weer verkeerd te doen.

Geplaatst:

Je moet alle usb driver een voor een verwijderen maar en daarna computer opstarten

Je kan ook de pijltjes toets gebruiken en daar heen gaan en dan enter klikken en dan tab stuurprogramma op verwijderen klikken.

Geplaatst:

ik wou vooraleer de usb drivrs te verwijderen mijn huiswerk afdrukken die ik onvang in Word Ik heb die altijd kunnen afdrukken maar nu niet meer ,als ik op afdrukken klik dan verschijnt een venster met daarin Rita documenten opslaan XPS en opslaan of annuleren heb al verschillende malen geprobeerd maar kan niet meer afdrukken wil je me daarmee eerst helpen? Dank Je Als ik printers klik dan staat de epson nog steeds vermeld maar met 0 afdruktaak .

Geplaatst:

is mezelf gelukt heb de printer opnieuw geinstalleerd, maar nu nog de flatbedscanner Sorry maar ik durf alle USB poorten niet verwijderen want het een na het andere valt uit en ook mijn toetsenbord werkte ook niet meer.Bestaat er echt geen andere oplossing meer? en zoals ik al vermelde met de backups van elke maand kan ik daar iets mee doen?

Graag een antwoord aub Dank je

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.