Ga naar inhoud

flatbadscanner geinstalleerd maar word niet herkend heb bijgeleverde Cd gedownload

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

heb gedaan wat u vroeg maar helaas geen resultaat eerst kwam er, kan geen nieuwer stuurprogramma vinden en als laatste verscheen Het geselecteerde INF bestand ondersteunt deze installatiemethode niet

• Reacties 70
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst: (aangepast)

@MODS:

bericht 53 mag weg.

stap 1:

De scanner MOET je even loskoppelen. Dus de usb kabel van de scanner mag niet aan de computer hangen. Trek deze uit.

stap 2

PC afsluiten. Scanner nog NIET aansluiten!!!!

stap 3

Computer terug opzetten

Scanner nog niet aansluiten!!! Geen usb in computer steken van de scanner!!!

Stap 4

1.

Download de scannerdriver hier. Klik dus op de groene pijl naar beneden.

Bewaar het bestand SCA90093wxpw7.exe

2. Dubbelklik nu op het bestand SCA90093wxpw7.exe

U ziet nu dat hij C:\Medion voorstelt. Klikt op de knop Extract aan de rechterkant.

3. Start nu de verkenner op. Dit doe je als volgt:

Druk op de startknop onderaan je scherm en typ verkenner. Klik op Windows Verkenner.

Aan de linkerkant dubbelklik je nu op "Lokale schijf C:\"

Aan de rechterkant dubbelklik je op de map Medion

Dubbelklik op de map Scanwizard5

Dubbelklik op de map Disk1

Dubbelklik op Setup en volg de stappen.

Nog steeds geen usb van de scanner insteken. Ook niet als hij gaat zoeken naar de scanner!

Je kan een foutmelding krijgen, maar negeer die foutmelding. Het is heel belangrijk dat je de usb van de scanner NIET in de computer steekt. Sluit de pc terug af na de installatie, met nog altijd de usb van de scanner niet in de pc. start de pc terug op.

Stap 5

Werkt de scanner nu?

Bij mij is het vroeger op die manier opgelost (ook Medion scanner gehad)

- - - Updated - - -

Even vergeten te vermelden:

Als je aan stap 5 bent, mag je de usb van de scanner natuurlijk wél insteken, anders wordt hij zeker niet herkend. ;-)

aangepast door Kurtt
Geplaatst:

Best Kurt Heb gedaan wat je vroeg en precies zoals je het schreef maar helaas geen oplossing in rechter benedenhoek van pc staat ook nog altijd een rode cirkel met rode streep door en als ik daarop klik verschijnt nog steeds scanner is not ready. Maar in ieder geval bedankt voor de mogelijke tip

Geplaatst:

neen heb maar 1 pc. Maar wat me nu opvalt is zie knipsel 5 er staat een geel uitroepteken bij de scanner onder apparaten in configuratiescherm ik stuur je het knipsel hiervan. Misschien is dat de reden en zo ja wat betekend het? ik hoop dat je daar iets van weet?

post-44175-1417705483,6839_thumb.jpg

Geplaatst:

De gele teken in apparatenbeheer betekend dat de driver niet goed is geïnstalleerd.

Ga daar op de beiden gele teken en dan met de rechtermuisknop op installatie ongedaan maken.

Scanner usb kabel los van de pc.

Installeert de driver opnieuw en als je klaar bent dan usb kabel van de scanner aan de pc aansluiten.

Geplaatst:

heb gedaan wat je vroeg. Daarna de pc weer opgestart en onder apparaten verschijnt zelfs niet meer beeldapparaten. dus ook niet meer de naam van de scanner.Wat ik mij nu afvraag is toen de technieker een ander moederbord gestoken heeft moet dit ermee te maken hebben want voorheen deed de scanner het prima. Wat denk je dat er gebeurd kan zijn? Antwoord aub. Dank U Als ik mijn andere scanner aansteek dan verschijnt wel beeldapparaten en daaronder de naam van de andere scanner.dit ter inlichting

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.