Ga naar inhoud

flatbadscanner geinstalleerd maar word niet herkend heb bijgeleverde Cd gedownload

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Of dat aan de nieuwe moederbord te maken heeft is moeilijk op afstand te zeggen.

Heb je een ander usb poort geprobeerd? (Bijvoorbeeld aan de voorkant)

Probleem is wel dat je uw scanner niet kan testen.

• Reacties 70
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Heb hem op usb poort van voren ingestoken maar ook geen werking. Zal hem bij gelegenheid eens op pc van dochter installeren ik laat het resultaat dan weten, maar het is niet voor eerstdaags, dochter woont niet meer thuis.

Geplaatst:

toen de scanner vroeger nog werkte had ik een map met images die is ook helaas verdwenen en daar zaten veel dingen in die ik wilde bewaren. Aangezien ik elke maand een back up gemaakt heb, kan ik die dan terug vinden en zo ja Hoe moet ik dat doen. Ook de bestanden terugzetten van toen mijn scanner nog werkte zal aan het scannerprobleem geen oplossing bieden zeker?Graag op de 2 vragen een antwoord aub Dank U

Geplaatst:

Hoe heb je backup gemaakt?

Ook de bestanden terugzetten van toen mijn scanner nog werkte zal aan het scannerprobleem geen oplossing bieden zeker?

Zou best kunnen dat je bij terugzetten wel zal werken.

Geplaatst:

ik heb de back ups elke keer de eerste dag van de maand genomen op een externe harde schijf, maar ik weet niet hoe je dit moet terugzetten en zo ja zet je dan alles terug? en heb je dan de dingen niet dubbel? graag hulp aub. Sorry en antwoord aub

- - - Updated - - -

de ene maand heb ik bv. 50 gecomprimeerde mappen en even erna of ervoor102 hoe kan dat en welke moet ik dan terugzetten?Graag antwoord aub

Geplaatst:

kan ik zien in mijn back up wat er in de verschillende mappen zit? en als ik op terugzetten klik komen ze dan in het dubbel voor op mijn pc?

Is er soms iemand die al eens zijn back up terug geplaatst heeft zo dat die me kan helpen? graag antwoord

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.