Ga naar inhoud

pc sluit automatisch af


monique2

Aanbevolen berichten

Over de applog.

TuneUp Utilities mag je verwijderen want die heeft weinig tot geen nut en veroorzaakt soms meer problemen dan het oplost.

Na het verwijderen moet je ook het register opruimen met CCleaner.

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (als je niet wilt dat Google Chrome op je PC als standaard-webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”.

Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”.

Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Over de syslog

Service Control Manager 7006 Geen "ScRegSetValueExW-oproep voor FailureActions is niet geslaagd vanwege deze fout: Toegang geweigerd.." is een typisch fout van het AVG antivirus programma.

Deze fout verstoort normaal de goede werking van de pc of de AVG virusscanner niet.

Als je de AVG zelfbescherming uitzet in de geavanceerde opties, zal de meding verdwijnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 93
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb de dingen die hierboven beschreven staan uitgevoerd.

Die AVG zelfbescherming heb ik uitgezet. (kan dat geen kwaad? Ik heb geen idee wat dat doet.)

Na een keer de cc cleaner te laten draaien had ik geen fouten meer de tweede keer.

Ik wacht het nu weer even af, hij ging nu pas weer voor het eerst aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die AVG zelfbescherming heb ik uitgezet. (kan dat geen kwaad? Ik heb geen idee wat dat doet.)
De AVG zelfbescherming zorgt er voor dat virussen of malware AVG niet kunnen uitschakelen of verwijderen.

Je loopt dan een iets groter risico bij virussen die door AVG niet worden gevonden.

Maar zoals reeds gezegd, de foutmelding verstoort de normale werking van de pc of AVG niet.

Een herinstallatie van AVG helpt soms ook om de van de foutmelding af te komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En daar ben ik weer. Gisteren heel veel de computer aan gehad, en geen problemen. Vanavond Heeft ie weer aan gestaan..... en na een ongeveer anderhalf uur zonder problemen ging hij zich weer automatisch afsluiten. Hij zat op you tube. niks bijzonders. muziek luisteren.

Welk logje kan ik sturen waar jullie iets aan kunnen zien....het is voor mij hocus pocus...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou graag de syslog en de applog zien van net voor het uitvallen.

Wacht tot het nog eens gebeurt en als de pc herstart is, doe dan het volgende.

Open een nieuw kladblok bestand.

Ga naar start - uitvoeren, typ eventvwr.msc en klik op OK.

Klik op windows logboeken.

Open het logboek voor systeem.

In de rechterkolom bij acties klik je op huidig logboek filteren.

Bij geregistreerd selecteer je afgelopen uur en bij niveau vink je fout en kritiek aan. Klik op OK.

Dubbelklik op de bovenste foutmelding om de details te openen.

Kijk nu of je een knop ziet met kopieren of met het icoon van een kladblok bestand.

Klik op die knop, ga dan naar het kladblok bestand en plak de details van de foutmelding in het kladblok.

Doe dit nu voor alle foutmeldingen.

Laat in het kladblok telkens een blanco lijn tussen 2 foutmeldingen.

Sla het kladblok bestand op als SysError.txt

Als het bestand reeds bestaat, mag het overschreven worden.

Doe nu hetzelfde voor het logboek toepassingen en noem het bestand AppError.txt.

Voeg nu deze bestandjes (SysError.txt en AppError.txt) als bijlage toe aan je volgend bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We hadden hem net weer voor het eerst een halfuurtje aan staan toen hij afsloot. Hij wil nu alleen niet opstarten. Hij sluit gelijk weer af tijdens het opstarten.

Ik wacht nu even met proberen en zal de eerst volgende keer wanneer hij wel op start een log maken. Heb het nu 4 keer geprobeerd. De eerste keer startte hij op en toen ik op start drukte ging hij afsluiten. De andere keren kreeg ik niet eens de kans om mijn wachtwoord in te toetsen want toen sloot hij alweer af voordat hij helemaal opgestart was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist voor het eerst weer opgestart.

Ik heb nu maar een logje gemaakt van de laatste 24 uur.

Daar kwam dit uit

Niveau Datum en tijd Bron Gebeurtenis-id Taakcategorie

Fout 3-8-2013 23:15:56 Service Control Manager 7023 Geen "De Server-service is gestopt met de volgende foutcode:

De gegevens zijn ongeldig.."

Fout 3-8-2013 23:15:56 Service Control Manager 7023 Geen "De Computer Browser-service is gestopt met de volgende foutcode:

Systeem wordt afgesloten.."

Fout 3-8-2013 23:15:54 Microsoft-Windows-LanguagePackSetup 1001 De wizard lpksetup uitvoeren Kan de wizard Taalpakket installeren niet starten. Start het systeem opnieuw op en voer de wizard opnieuw uit.

Fout 3-8-2013 23:15:54 Microsoft-Windows-LanguagePackSetup 1000 De wizard lpksetup uitvoeren Kan CBS-client niet initialiseren. Laatste fout: 0x8007045b

Fout 3-8-2013 23:15:53 Service Control Manager 7000 Geen "De IPsec Policy Agent-service kan vanwege de volgende fout niet worden gestart:

De service is niet gestart vanwege een aanmeldingsfout."

Fout 3-8-2013 23:15:53 Service Control Manager 7038 Geen "De PolicyAgent-service kan niet als NT Authority\NetworkService met het huidig ingestelde wachtwoord worden aangemeld vanwege de volgende fout:

De SAM of LSA heeft niet de juiste status om de beveiligingsbewerking uit te voeren.

Gebruik de module Services in de Microsoft Management Console (MMC) om te controleren of de service juist is geconfigureerd."

Fout 3-8-2013 23:15:53 Service Control Manager 7000 Geen "De IPsec Policy Agent-service kan vanwege de volgende fout niet worden gestart:

De service is niet gestart vanwege een aanmeldingsfout."

Fout 3-8-2013 23:15:53 Service Control Manager 7038 Geen "De PolicyAgent-service kan niet als NT Authority\NetworkService met het huidig ingestelde wachtwoord worden aangemeld vanwege de volgende fout:

De SAM of LSA heeft niet de juiste status om de beveiligingsbewerking uit te voeren.

Gebruik de module Services in de Microsoft Management Console (MMC) om te controleren of de service juist is geconfigureerd."

Fout 3-8-2013 23:15:53 Service Control Manager 7000 Geen "De IPsec Policy Agent-service kan vanwege de volgende fout niet worden gestart:

De service is niet gestart vanwege een aanmeldingsfout."

Fout 3-8-2013 23:15:53 Service Control Manager 7038 Geen "De PolicyAgent-service kan niet als NT Authority\NetworkService met het huidig ingestelde wachtwoord worden aangemeld vanwege de volgende fout:

De SAM of LSA heeft niet de juiste status om de beveiligingsbewerking uit te voeren.

Gebruik de module Services in de Microsoft Management Console (MMC) om te controleren of de service juist is geconfigureerd."

Fout 3-8-2013 23:15:53 Service Control Manager 7000 Geen "De WinHTTP Web Proxy Auto-Discovery Service-service kan vanwege de volgende fout niet worden gestart:

De service is niet gestart vanwege een aanmeldingsfout."

Fout 3-8-2013 23:15:53 Service Control Manager 7038 Geen "De WinHttpAutoProxySvc-service kan niet als NT AUTHORITY\LocalService met het huidig ingestelde wachtwoord worden aangemeld vanwege de volgende fout:

De SAM of LSA heeft niet de juiste status om de beveiligingsbewerking uit te voeren.

Gebruik de module Services in de Microsoft Management Console (MMC) om te controleren of de service juist is geconfigureerd."

Fout 3-8-2013 23:15:53 Service Control Manager 7000 Geen "De IPsec Policy Agent-service kan vanwege de volgende fout niet worden gestart:

De service is niet gestart vanwege een aanmeldingsfout."

Fout 3-8-2013 23:15:53 Service Control Manager 7038 Geen "De PolicyAgent-service kan niet als NT Authority\NetworkService met het huidig ingestelde wachtwoord worden aangemeld vanwege de volgende fout:

De SAM of LSA heeft niet de juiste status om de beveiligingsbewerking uit te voeren.

Gebruik de module Services in de Microsoft Management Console (MMC) om te controleren of de service juist is geconfigureerd."

Fout 3-8-2013 23:15:53 Service Control Manager 7000 Geen "De IPsec Policy Agent-service kan vanwege de volgende fout niet worden gestart:

De service is niet gestart vanwege een aanmeldingsfout."

Fout 3-8-2013 23:15:53 Service Control Manager 7038 Geen "De PolicyAgent-service kan niet als NT Authority\NetworkService met het huidig ingestelde wachtwoord worden aangemeld vanwege de volgende fout:

De SAM of LSA heeft niet de juiste status om de beveiligingsbewerking uit te voeren.

Gebruik de module Services in de Microsoft Management Console (MMC) om te controleren of de service juist is geconfigureerd."

Fout 3-8-2013 23:15:53 Service Control Manager 7000 Geen "De IPsec Policy Agent-service kan vanwege de volgende fout niet worden gestart:

De service is niet gestart vanwege een aanmeldingsfout."

Fout 3-8-2013 23:15:53 Service Control Manager 7038 Geen "De PolicyAgent-service kan niet als NT Authority\NetworkService met het huidig ingestelde wachtwoord worden aangemeld vanwege de volgende fout:

De SAM of LSA heeft niet de juiste status om de beveiligingsbewerking uit te voeren.

Gebruik de module Services in de Microsoft Management Console (MMC) om te controleren of de service juist is geconfigureerd."

Fout 3-8-2013 23:15:53 Service Control Manager 7000 Geen "De IPsec Policy Agent-service kan vanwege de volgende fout niet worden gestart:

De service is niet gestart vanwege een aanmeldingsfout."

Fout 3-8-2013 23:15:53 Service Control Manager 7038 Geen "De PolicyAgent-service kan niet als NT Authority\NetworkService met het huidig ingestelde wachtwoord worden aangemeld vanwege de volgende fout:

De SAM of LSA heeft niet de juiste status om de beveiligingsbewerking uit te voeren.

Gebruik de module Services in de Microsoft Management Console (MMC) om te controleren of de service juist is geconfigureerd."

Fout 3-8-2013 23:14:34 Service Control Manager 7043 Geen De service AVGIDSAgent is niet juist afgesloten na de ontvangst van een besturingselement voor afsluiten.

Fout 3-8-2013 23:12:27 Service Control Manager 7043 Geen De service AVGIDSAgent is niet juist afgesloten na de ontvangst van een besturingselement voor afsluiten.

Van de app. waren er geen fouten.

Nadat ik dit gedaan had en opgeslagen had sloot hij al weer af.

Ik heb toen nog een logje gemaakt van het afgelopen uur.

Daar is dit het resultaat van

Niveau Datum en tijd Bron Gebeurtenis-id Taakcategorie

Fout 4-8-2013 17:58:33 Service Control Manager 7043 Geen De service AVGIDSAgent is niet juist afgesloten na de ontvangst van een besturingselement voor afsluiten.

Kritiek 4-8-2013 17:57:29 Microsoft-Windows-Kernel-Power 41 (63) Het systeem is opnieuw opgestart zonder eerst correct te worden afgesloten. Deze fout is mogelijk veroorzaakt doordat het systeem niet meer reageert of is vastgelopen of doordat de stroom is uitgevallen.

Fout 4-8-2013 17:55:27 Service Control Manager 7043 Geen De service AVGIDSAgent is niet juist afgesloten na de ontvangst van een besturingselement voor afsluiten.

Ook deze keer bij toepassingen geen melding

Hij blijft nu afsluiten iedere keer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download 51a76de01d28c-Icon_Windows_Repair_All_in_One.pngWindows Repair all in one

Belangrijk! plaats deze op het bureaublad.

Dubbelklik om het programma te starten

Windows 7 en Vista gebruikers rechtsklik -> uitvoeren als Administrator.

Ga akkoord dat SFC (System File Check) gestart wordt.

Ga naar Start Repairs en klik op start.

Selecteer de volgende items en klik op restart system when finished.

Remove policies set by infections moet je ook aanvinken.

waio%20rep%20list.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is er een mogelijkheid om dit op een of andere manier uit te voeren zonder dat mijn pc afsluit?

Ik heb zojuist de computer opgestart het programma geïnstalleerd en toen wilde ik het gaan uitvoeren en na een aantal minuten sloot de computer zichzelf af.

Hij was bij taak 2 van 12. Hierna heb ik geprobeerd de computer aan te zetten, maar hij sluit direct weer af voordat ik zie dat hij opgestart is. Ik zie dan gelijk afsluiten in beeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het net nog een keer geprobeerd. Hij startte wel op, het programma wederom gestart en bij taak 8/12 sloot hij weer af. Nu heb ik weer geprobeerd op te starten maar lukt niet. Heb ook de veilige modus geprobeerd, maar dan kan ik niks met de pijltjes kiezen.... dus start hij normaal op. Maar voordat hij opgestart is sluit hij weer af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.