Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Jah dacht ik ook. Alleen hebben ze in de media markt in Brussel naast geen kennis van het nederlands (Koelpast, wat is?), ook geen koelpasta. Zal ik woensdag eens binnen springen in mijn vertrouwde computerwinkel. Bedankt voor de raad, ik hou jullie op de hoogte.

Geplaatst:

Toch nog een vraagje over die 'Thermal pad'. Als je dat hebt, heb je geen koelpasta nodig, of begrijp ik het verkeerd?

Die afbeelding rechts lijkt namelijk verdacht veel op wat ik onder de motorkap heb steken.

• 2 weken later...
Geplaatst:

zo se klein probleempje gehad om de koelblok er terug op te monteren was nogal een raar klik draai klik systeem maar alles lijkt toch beter te gaan.

K zit momenteel in een kamer waar de temperatuur rond de 28 aan zit en bij dezelfde simpele toepassingen waar hij vroeger aan de 70 zat is het nu max 50-51.

ook daalt de temperatuur veel sneller als je er mee stopt. Waar het vroeger meer dn 10 minuten duurde om te zakken van 70 naar 37 is het nu nog maar 40 -60 seconden voor 50 naar 35.

Toch al een grote verbetering, het is misschien nog niet 100% maar toch al veel beter.

Ik ga dit weekend nog alles goed in de gaten houden, maar als er geen uitschieters me komen dan denk ik dat het probleem van de baan is.

bedankt

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.