Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Momenteel heb ik een Pinnacle TV-kaart steken en kan enkel de analoge kanalen, bekijken wat eigenlijk wel voldoende is doch met het digitale tijdperk dat er aankomt, begin ik mij wat zorgen te maken, is er al een digitale TV-kaart beschikbaar (liefst Pinnacle) die compatible is met de digibox van telenet in Belgie?

Bedankt voor de hulp.

Zelf heb ik natuurlijk ook al gezocht, maar ben niet 100% zeker van mijn zaak daarmee dat ik het hier nog is kom vragen, ik woon in Belgie en kabelaansluiting is bij telenet, waar je normaal een digibox nodig hebt voor digitale TV.

PCTV Hybrid Pro PCI

Digitale en analoge TV rechtstreeks aan uw PC

Digitale en analoge TV direct op uw PCPCTV Hybrid Pro PCI is een TV-tunerkaart waarmee u op uw PC kunt genieten van digitale TV via de ether* (DVB-T) en analoge TV (kabel of antenne).

Het DVB-T gedeelte van deze tuner is uitsluitend geschikt voor ontvangst van ongecodeerde diensten. In Nederland zijn de publieke zenders Ned.1, 2, 3 en de regionale omroep gratis digitaal via de ether te ontvangen.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.