Ga naar inhoud

Ip adres wijzigen (land)

Aanbevolen berichten

Ik zit ander half maand in Spanje en ik had gehoopt om hier wat te kunnen pokeren via Pokerstars. Maar spijtig genoeg is het niet mogelijk om vanuit Spanje te spelen met een Belgisch account. Aanmaken van een Spaans account is ook geen optie wegens de noodzakelijke Spaanse documenten.

Nu is mijn vraag of het enigsinds mogelijk is om mijn IP-adres te wijzingen zodat het voor Pokerstars lijkt alsof ik vanuit België probeer in te loggen ?

Of weet er iemand een pokersite waar je wel in Spanje mee kan online pokeren.

Alvast hartelijk bedankt .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gebruik maken van een proxy is niet verboden, en een gratis proxy waarbij je ook de locatie van de proxy kunt instellen vind je op anonymizer.nntime.com.

Deze wordt o.a. veel gebruikt om buitenlandse wetgeving, die niet in je eigen land geldig is, te omzeilen.

Mocht je problemen hebben met het invullen van gegevens op de Spaanse website, kan ik je misschien ook helpen.

Ik ben Spanjaard en denk dat mijn vertaling beter is dan die van Google.translate.

:-)

Kom je daar verder mee?

aangepast door Chato
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gebruik maken van een proxy is niet verboden, en een gratis proxy waarbij je ook de locatie van de proxy kunt instellen vind je op anonymizer.nntime.com.

Deze wordt o.a. veel gebruikt om buitenlandse wetgeving, die niet in je eigen land geldig is, te omzeilen.

Mocht je problemen hebben met het invullen van gegevens op de Spaanse website, kan ik je misschien ook helpen.

Ik ben Spanjaard en denk dat mijn vertaling beter is dan die van Google.translate.

:-)

Kom je daar verder mee?

Thx Chato

Maar die proxy is enkel voor het surfen naar een bepaalde Url. Niet echt toepasbaar bij het inloggen op het pokerstarsprogramma. Zou er hiervoor een mogelijkheid zijn ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met OpenVPN kun je al je netwerkverkeer via een proxy laten lopen.Dit programma zorgt ervoor dat je een tweede (virtuele) netwerkkaart krijgt. Je oorspronkelijke netwerkkaart zet je uit, je logt in op OpenVPN en dan gaat al je verkeer via een proxy.AFAIK kun je daar niet instellen via welke proxy je wil. Dus je kunt niet aangeven dat je via Belgi"e naar een Spaanse website wil, zoals met nntime.com.Maar misschien kom je er verder mee.Meer informatie: OpenVPN - Open Source VPN

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.