Ga naar inhoud

Ip adres wijzigen (land)

Aanbevolen berichten

@qbie, dat is inderdaad ook een mogelijkheid, en het is vergelijkbaar met een (Open)VPN. Beide mogelijkheden zijn even goed. Ik wacht nog even de reactie van TS Stiekemerdje af.

@berry, dit probleem aan pokerstars voorleggen kan ook een oplossing zijn, maar mensen wegsturen van PCH om ergens anders hun vraag te stellen, is wel het laatste wat ik zal doen.

aangepast door Chato
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, het is maar hoe dat je het bekijkt, ik ga rechtstreeks naar de bron dus pokerstars, daar is een helpdesk bij pokerstars, die mensen weten misschien een simpele uitweg voor dit probleem.

Als daardoor de persoon is geholpen is het dankzij een doorverwijzing op PCH vond ik dit geen probleem.

Maar goed, ik onthoud mij verder en mijn excuses als ik een regel gebroken heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh nee, excuus zijn niet nodig. Er is geen regel gebroken, en wie ben ik om daarover te oordelen.

Zo bedoelde ik dat niet, het is slechts mijn mening.

Al een paar dagen niets meer van TS gehoord, BTW.

Lukt het, Stiekemerdje?

aangepast door Chato
typos
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh nee, excuus zijn niet nodig. Er is geen regel gebroken, en wie ben ik om daarover te oordelen.

Zo bedoelde ik dat niet, het is slechts mijn mening.

Al een paar dagen niets meer van TS gehoord, BTW.

Lukt het, Stiekemerdje?

Bedankt voor jullie reacties, heb het ondertussen opgelost.

Witopia: 5dollar voor maand . Gebruik van gateway Brussel. VPN. Werkt prima enkel als internetverbinding uitvalt dan maakt hij niet automatisch verbinding met dezelfd Gateway waardoor ik op pokerstars dan even wegval.

Ik had me inderdaad eerst tot Pokerstars zelf gewend maar die konden mij geen oplossing aanreiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.