Ga naar inhoud

webcam


-CNDRT

Aanbevolen berichten

hallo allemaal,

ik zit met een groot probleem en ben nu al ongeveer 2 dagen bezig

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

ik heb een asus apsire e1-571

met windows 8

nu is mijn probleem dat hij mijn ingebouwde webcam niet herkent,

hij staat tussen mij apparaat beheer, maar je ziet hem alleen staan als je verborgen apparaten aanvinkt.

als je hem dan opent is hij vervaagd, nu heb ik hem geprobeerd nieuwe update's te vinden maar dan geeft hij aan dat hij al goed is geupdate en er geen nieuwe update's zijn,

ik heb ook geen snel toets op mijn toetsenbord, en als ik bij apparaat beheer de webcam ongedaan maak moet ik helemaal weer systeem herstel doen om hem terug te kijken dus dat is ook geen optie!

als ik mijn Skype aanzet of het probeer met mijn camera programma op de laptop

lukt dit niet deze geeft aan dat ik een camera moet aansluiten... (hij is ingebouwd en een vrij nieuwe laptop)

kunnen jullie mijn alstublieft helpen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

helaas deze is het ook niet, ik dowload de setup omdat die dat als eerste vraagt, maar dan opeens krijg ik inbeeld geen webcamapparaat gevonden.. terwijl hij wel gewoon tussen me apparaatbeheer staat, heb al meerdere driver gedowload maar het mocht allemaal niet baten

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Druk op de Windows + R toets en typ in het uitvoervenster devmgmt.msc en druk op Enter.

Rechtsklik in apparaatbeheer op het onbekende apparaat (webcamapparaat) en kies Eigenschappen.

Ga naar het tabblad Details.

hardwareids.png

Onder Eigenschap: kies je Hardware-id's.

Onder Waarde: vermeld de gegevens in de eerste regel en post deze in je volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.