Ga naar inhoud

draadloosinternet valt steeds weg

Aanbevolen berichten

ik heb glasvezel via vodafonevast, alles in een. nu heb ik twee vragen.

Nu is het zo dat we steeds problemen hebben met het draadloze inernet. zowel op laptops als op gsm valt het regelmatig weg.

Ik heb een router van sitecom.

het signaal is heel wisselend. ik heb al verschillende malen geprobeerd om via vodafone hulp te krijgen, maar steeds zonder resultaat.

de laptops zijn van HP. de GSM's iPhone en Samsung.

De router hang buiten de meterkast, omdat de storingen nog groter waren toen hij in de meterkast stond.

Ik, nee wij worden zo langzamerhand knap "gek" van al die storingen.

Als ik dan de router een paar secenden van stroom heb afgehaald doet ie het weer een tijdje.

Deze router is net 2 maanden oud.

waar kan het toch aan liggen dat we steeds peoblemen met het draadloze internet hebben?

Kan er een tweede router (bijvoorbeeld op zolder) geplaats worden zonder dat dit allemaal problemen extra geeft.

MBG en de rest

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens de kanaal te wijzigen van de router in 1,2 of 7

Indien je op de zolder draadloos wilt hebben kan je beter range extender kopen en dan kan je draadloos een verbinding maken met de router.

Indien er een netwerkkabel naar de zolder is dan kan je ook een access-point kopen.

Ik zou geen router kopen want dan moet je een netwerkkabel hebben naar de zolder en de instelling wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.