Ga naar inhoud

Voorkomen bestanden openen met 1 klik

marc41

Aanbevolen berichten

Teneinde raad: Bij alles wat ik aanklik in windows verkenner open ik de bestanden direct....

Natuurlijk heb ik al nagekeken dat de 'vink' niet aanstaat bij verkenner/beeld/opties/mapopties/algemeen /openen bij eenmaal klikken (selecteren bij aanwijzen); deze staat uit! Aan staat; openen bij dubbelklikken...

Wie heeft tip?

Dank,

Marc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar configuratiescherm / muis.

Je kan op twee verschillende tab de muissnelheid vertragen en test dan of het beter werkt.

Ook dit heb ik al geprobeerd => helaas geen verschil

Toevoeging: ook op moment dat ik op randen van schermen klik wordt deze tot volledig scherm => bij alles dus 1 klik = openen..

Dank voor je reactie in ieder geval :-) Andere oplossing?

- - - Updated - - -

Ga naar configuratiescherm / muis.

Je kan op twee verschillende tab de muissnelheid vertragen en test dan of het beter werkt.

Ook dit heb ik al geprobeerd => helaas geen verschil

Toevoeging: ook op moment dat ik op randen van schermen klik wordt deze tot volledig scherm => bij alles dus 1 klik = openen..

Dank voor je reactie in ieder geval :-) Andere oplossing?

Toch nog eens geprobeerd en nu op volledig langzaam gezet; volgens mij niet de 'echte' oplossing, maar werkt nu wel :-) Dank. Voor nu dus opgelost. Dank stegisoft!

aangepast door marc41
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.