Ga naar inhoud

Nieuwe multimedia desktop

Aanbevolen berichten

Ach, ik was idd op die link die je gaf aan het wachten. Wist niet dat je W8 al moest hebben.

Is het echt de moeite om W8 te nemen ipv W7. De reden voor mij om W8 te nemen is omdat de pc toch voor een jaar of 8 weer zou moeten meegaan en W7 sneller verouderd zal zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
Vergeet niet dat je met deze samenstelling je windows zelf moet installeren. Als je wilt dat dit door azerty.nl wordt gedaan moet je deze server selecteren:

Azerty Montage + Windows Installatie 1 Jaar Garantie @ Azerty

TS gaf in bericht #1 al aan dat het installeren van Windows zelf zou lukken, en uitgaande van de info in bericht #12 denk ik dat de PC al besteld is. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even de update vergeten ;) :

Men ouders wilden toch liever in België bestellen en we hebben dan toch gekozen voor Alternate (Miverva P307). Garantie was ook 2j ipv 1j en ook maar gekozen voor W7.

Twee dagen moeten wachten. Cd van Windows zat erbij dus ineens maar een clean install gedaan omdat er al wat programma's opstonden. Andere cd's van moederbord ed waren ook meegeleverd.

3 minpuntjes:

- de tweede HDD kwam pas 'tevoorschijn' in Deze Computer na 5-6 maal heropstarten, vreemd..

- de kaartlezer is niet ingebouwd maar extern apparaatje van Trust.

- Opstarten gaat niet zo snel (daarmee bedoel ik de schermen voor Windows echt begint op te starten), Windows zelf start wel snel op.

Zelf ging ik die van azerty bestellen, maarja ik beheer het geld niet :D

Toch bedankt voor de hulp!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.