Ga naar inhoud

60 mbps of 120 mbps

Davy47

Aanbevolen berichten

Ik heb momenteel een internetverbinding van 60mbps.

Als ik zou overschakelen naar 120mbps zou ik veel verschil merken?

Nu ik surf voornamelijk alleen maar op het internet.

Ik download wel al is iets maar niet overdreven veel en dat zijn dan bestanden van maximum 1 à 2 Gigabyte groot.Ik kijk ook wel naar streaming video's.

Nu is mijn vraag dus eigenlijk merk je het verschil tussen 60mbps of 120mbps ook tijdens het gewoon surfen of zie je dit voornamelijk in het donwloaden?

Als dit niet zozeer verschil geeft in gewoon surfen dan heeft het waarschijnlijk niet zoveel nut om dit te nemen omdat ik niet overdreven veel download.

Ik heb dus Telenet en jullie zullen ook wel al van Whoppa gehoord hebben veronderstel ik.

Als ik op Whoppa overschakel zou ik dus naar 120mbps snelheid gaan maar ik zou wel 5,25euro/maand meer moeten betalen dan mijn huidige abonnement.

Daarom mijn vraag dus.

aangepast door Davy47
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je nu en dan video download is 60 Mbps meer dan voldoende.

Je moet het zo bekijken:

120 Mbps is heel snel maar als je iets download is dat afhankelijk van de server en die bepaald hoe snel je iets download.

Whoppa moet je alleen nemen als je veel download want er is geen limiet voor download.

Doch Whoppa zit alles in zoals, TV, internet, telefoon, gsm enz.

Ik heb op dit moment 30 Mbps en dat je ruim voldoende om 4 PC op internet te kunnen.

Telenet probeer uiteraard zo duur mogelijk te verkopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb al een "shake" waar alles in één pakket zit.

Met whoppa heb je nog verschillende extra's maar het enige dat mij eventueel interessant leek was die 120mbps maar als dit niet zoveel uitmaakt dan ga ik alles laten zoals het is voorlopig.

Bedankt voor je hulp ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.