Ga naar inhoud

windows 7 windows wil niet starten

monangke

Aanbevolen berichten

sorry dat ik zo een lastig geval ben :(
Jij bent niet lastig maar de laptop.

Ik vrees dat het een probleem is aan het moederbord.

Je zal er toch mee naar de winkel (verkoper) gaan om te laten nakijken en herstellen.

Als je nog garantie hebt op het toestel, kan je het laten herstellen.

Anders vraag je best een bestek want de vervanging van een laptop moederbord kan best wel duur uitvallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zouden ze gewoon de foto's en filmkes kunnen overzetten ook die op d schijf zich bevinden? want als dat gewoon kan dan hoef die eerlijk gezegd zelf niet hersteld worden heb andere laptop waar ik mee kan werken mar heb nog foto's op andere staan die ik nog niet had kunnen overzetten

- - - Updated - - -

of mss manier waarop ik het zelf kan proberen? :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan de harde schijf uit de defecte laptop halen en als je andere laptop plaats heeft voor 2 schijven, kan je proberen om de schijf bij in je 2de laptop in te bouwen.

Als dat niet lukt, kan je de schijf inbouwen in een externe behuizing en als externe schijf gebruiken.

Om de juiste behuizing te vinden, ga je best met de schijf naar de pc-winkel.

Daar kunnen ze normaal alle informatie geven en eventueel de schijf voor jouw monteren in de behuizing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.