Ga naar inhoud

gebruikersaccount

Aanbevolen berichten

Dag patriciatje,

Kan je wat meer info geven wat het probleem juist is.

Geraak je nog tot in Windows zelf of kan je je niet meer aanmelden in Windows?

Staan er meerdere accounts op die PC en ben je van een bepaald account het wachtwoord kwijt ?

Welke Windows versie gebruik je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kan nog op internet ,op alles eigenlijk ,als ik op facebook spelletjes wil spelen ,gaat het niet omdat ik moet upgraden,en antivirus kan ik ook niet downlowden zonder wachtwoord gebruikersaccount

- - - Updated - - -

windows zeven, en ik heb een account en mijn man,maar hij is degene die aan wachtwoord aangemaakt heeft omdat ik en mijn zoon vroeger toen niets zouden downlowden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry maar ik ben nog niet helemaal mee.

Er staan dus twee gebruikersaccounts op die PC, dat van jouw en je man.

Jij kan gewoon in Windows geraken maar niks downloaden?

Je man kan niet tot in Windows geraken op zijn eigen account omdat hij het paswoord niet meer kent?

Kijk eens via start-> configuratiescherm-> gebruikersaccounts welk soort account jij en je man hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Patricatje heeft een standaard gebruikersaccount.

Haar man heeft een account met administratorsrechten dat met een wachtwoord beveiligd is.

Wil patriciatje nieuwe software installeren, moet ze het wachtwoord invoeren van een account met administratorsrechten.

Haar man speelt dus op zeer veilig, zodat er geen ongewenste software kan geïnstalleerd worden.

Haar man is zijn wachtwoord vergeten , en niet aan gedacht toen het wachtwoord werd ingevoerd, ook een wachtwoordherstel diskette of een wachtwoordherstel USB stick te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.