Ga naar inhoud

een mail bevat een bijlage, nu in outlook wordt deze niet meer getoont

berry

Aanbevolen berichten

Beste beheerders/leden,

Zoals iedereen die hotmail heeft is kom ik nu terecht in outlook, nu wil het lukken dat ik een mail nodig had waarin

een bijlage zit met belangrijke informatie, nu blijkbaar door outlook is die bijlage er niet meer te zien, weet iemand

hoe dit kan, is dit door de omschakeling van hotmail naar outlook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ berry,

Zoals iedereen die hotmail heeft is kom ik nu terecht in outlook, nu wil het lukken dat ik een mail nodig had waarin een bijlage zit met belangrijke informatie, nu blijkbaar door outlook is die bijlage er niet meer te zien, weet iemand hoe dit kan, is dit door de omschakeling van hotmail naar outlook?

Ik neem aan dat je outlook.com bedoeld.

Bij de wijziging van hotmail.com naar outlook.com is alleen de gebruikersinterface gewijzigd.

Als je via de webmaildienst outlook.com inlog, ziet een bijlage normaliter zo eruit [voorbeeld bijlage]:

post-41531-1417705468,9057_thumb.gif

klik op Online weergeven of Downloaden als zip

Wellicht heeft de afzender vergeten de bijlage toe te voegen :dontknow:

aangepast door iEscape
typo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé iEscape,

Dank u alvast voor de respons, ik zou hetzelfde denken maar toen het Hotmail was zat er een bijlage bij die ikzelf geopend heb om te bekijken, dicht gedaan en vergeten op mijn computer te zetten.

Nu staat er een lege ruimte waar eigenlijk de bijlage moet staan zoals u bovenvermeld voorbeeld.

Het was iets belangrijk dat mij maanden heeft geduurd voor dat ik het kreeg dus als jij of iemand anders een idee heeft hoor ik het graag.

alvast bedankt

aangepast door berry
Link naar reactie
Delen op andere sites

@ berry,

Probeer het volgende:

Ga na Opties (het bekende tandwieltje) >> klik op Meer e-mail instellingen >> bij de Sectie e-mail lezen >> klik op lnstellingen voor actieve weergave >> bij Voorbeelden laten zien? >> klik in het keuze rondje bij Altijd voorbeelden weergeven (bijvoorbeeld van foto's en video's)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé IEscape, ik heb uitdrukkelijk gedaan wat je gezegd hebt maar het baat niet.

Trouwens, mails die ik later heb gekregen met een bijlage sinds ik outlook heb hebben hier geen problemen hiermee.

Het is alleen de 1ne mail die ik een jaar geleden heb gekregen (of langer)geen bijlage laat zien.

Is het door de omschakeling van hotmail naar outlook, het zou mij verbazen maar ik weet het gewoon niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.