Ga naar inhoud

DVD "opslaan" met VLC Player

U21

Aanbevolen berichten

Ik zou graag mijn gekochte DVD's (inclusief de Nederlandse ondertiteling) opslaan in 1 bestand om zo te kunnen afspelen op mijn tablet.

Wanneer ik de dvd afspeel met VLC Player, en dan de opnamefunctie gebruik, vallen de ondertitels weg.

Kan iemand me de juiste methode geven, om DVD's inclusief de Nederlandse ondertiteling op te slaan en af te spelen om mijn tablet, graag met behulp van VLC Player aangezien dit al geïnstalleerd is op mijn pc!

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ U21,

Je zou die DVD's met behulp van HandBrake [bijvoorbeeld] converteren naar .mov, .m4v of .mp4

Daarna via iTunes op de iPad zetten.

Bedankt! Ik probeer HandBrake even uit! Ik heb wel geen iPad, heb een goedkopere versie met Android 4.1 erop, maar dat zal ook wel werken dan veronderstel ik? Gebruik ik dan best .mp4?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ u21,

Ik probeer handbrake even uit! Ik heb wel geen ipad, heb een goedkopere versie met android 4.1 erop, maar dat zal ook wel werken dan veronderstel ik?

Excuus overheen gelezen xD, ja dan kunt je ook HandBrake gebruiken.

Gebruik ik dan best .mp4?

Ja dat klopt.

Wellicht ook interessant: How to: eBooks, foto's en video's plaatsen op je Android tablet

aangepast door iEscape
typo
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.