Ga naar inhoud

Mijn pc valt uit tijdens gamen, RAM

Aanbevolen berichten

Dag iedereen,

ik heb al eens een post gedaan hieromtrend. Ik heb jullie advies gevolgd maar ik blijf het probleem voorhebben.

Het ligt niet aan de temperatuur en ik heb alle drivers.

Nu heb ik gezien dat mijn RAM heel snel volloopt. Kan het zijn dat mijn pc daardoor opnieuw opstart?

Als ik een spel speel en ik laat het openstaan maar ga terug naar mijn bureaublad, dan zie ik dat mijn Fysiek geheugen al voor 65% gebruikt is; Dus ik kan me wel inbeelden wanneer ik het game effectief aan het spelen ben dat het gebruik van mijn RAM nog veel hoger oploopt. Vreemd is wel dat ik vroeger daar geen enkel probleem mee had. En games die ik vroeger perfect kon spelen lukt nu niet meer. Mijn pc start altijd opnieuw op, onmiddellijk na het uitvallen. Nu ik dat voorhad met mijn smartphone ook, en daar de reden was dat mijn ram volzat, dacht ik dat dit misschien ook het probleem was?

Alvast bedankt voor een reactie,

Jelle.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klik op start en met de rechtermuisknop op Computer en dan eigenschappen.

Klik geavanceerde instelling

Klik prestatie / instelling

Klik tab geavanceerd en dan wijzigen

Vink uit wisselbestand laten beheren........

Nu kan je aangepaste grootte instellen

Zet minimaal 16 MB en grootte zo hoog mogelijk als Windows toelaat.

Daarna moet je PC opnieuw opstarten.

Let wel dat hoger virtuele geheugen ook meer beslag leg op de harddisk ruimte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb al eens een post gedaan hieromtrend. Ik heb jullie advies gevolgd maar ik blijf het probleem voorhebben.

Je opent een topic op 10 juli 2012 waar er op 14 juli 2012 naar de stand van zaken wordt gevraagd...je reageert totaal niet en schiet dan plots weer wakker op 2 januari 2013...op 5 januari 2013 wordt er een tip gepost waar je dan weer niet meer op reageert...:dong:

Ondertussen zijn we eind juni 2013 en open je een nieuw topic, maar je garantie is ondertussen wel voorbij...:argh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.