Ga naar inhoud

Probleem met Oulook Express 6


Aanbevolen berichten

Geachte,

Op uitnodiging van "Outlook.com", ging ik in op hun verzoek, al mijn e-mailverkeer te centraliseren onder

"outlook.com".

Ik volgde hun procedure, doch mijn "POP.belgacom.net" werd niet aanvaard.

Doch sindsdien kan ik in mijn "Outlook Express 6" geen verbinding meer maken, en niets meer ontvangen !!

Ik kreeg een foutmelding: 10060 met melding 0X800CCC 0E.

Kan u mij helpen, gezien mijn "Outlook Express 6" mijn hoofdadres bevat.

Bedankt bij voorbaat.

Antwoord naar: xxx[at]msn[dot]com

Rolle. :argh:

aangepast door Rolle Gmail
ter voorkoming van spam e-mail adres verwijderd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Alvast bedankt voor uw vlugge reactie.

Intussen deed een grondig grote kuis met "Disc Speedup", "RegProClean" en "CCleaner - Register".

Het probleem heeft zich automatisch hersteld, doch ik weet niet met welk programma het gebeurde.

Uw tip steek ik alvast in mijn "problemendoos" !!

Bedankt.

Rolle. :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.