Ga naar inhoud

Nieuwe mailbox in telenet.

Aanbevolen berichten

Ik heb een bijkomende mailbox aangemaakt via 'mijn telenet' dus nieuwe gebruiker. Deze is voor de mailbox van mijn vrouw. Het is gelukt om haar email adres aan te maken en gesaved, maar ik heb geen enkel paswoord moeten ingeven. Hoe kan ik dan outlook of livemail configureren, daar moet ik toch een paswoord ingeven?

Even gekeken op 'mijn telenet' maar iets gevonden.

Iemand raad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschijnlijk heb je mailbox beheren aangeklikt en daar een mailadres toegevoegd.

In dat geval is de paswoord en gebruikersnaam dezelfde als de uw mailadres.

Wil je voor u vrouw een eigen mailadres geven dan moet je mailbox aanmaken klikken.

Zodra je ingevuld hebt dan ziet je bovenaan gebruikersnaam zoals t154785 doch de paswoord hetzelfde als de uwe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zie eerst bericht 2.

Ter aanvulling, Het reeds aangemaakte e-mailadres voor je vrouw kan je omzetten naar nieuwe mailbox (die je eerst moet aanmaken, zie dus bericht 2) door te klikken op mailbox beheren dan dien je onderstaande uit te voeren:

post-23245-1417705469,7997_thumb.png

op onderstaande afbeelding zie je de plaats waar je een wachtwoord moet invullen bij het aanmaken van een nieuwe (extra) mailbox.

post-23245-1417705469,753_thumb.jpg

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...

Dag flat4driver,

Indien dit allemaal probleemloos verlopen is en je binnen dit topic verder geen vragen of problemen meer hebt, mag je dit onderwerp afsluiten door een klik op de knop "Markeer als opgelost", die je links onderaan kan terugvinden … zo blijft het voor iedereen overzichtelijk. ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.