Ga naar inhoud

terug naar fabrieksinstellingen???

Aanbevolen berichten

Hallo,

Mijn computer heeft zich vanzelf terug leeg gemaakt. Er staat nu enkel nog op wat er ook op stond toen ik hem gekocht had.

Al mijn documenten en foto's en dergelijke zijn verwijderd. Het meeste staat op een externe harde schijf, maar mijn meest recente werk niet.

Ik heb al geprobeerd om dit terug te halen met Recuva en een recovery wizard maar dit heeft niet geholpen.

Zijn mijn bestanden nog te redden of is het een verloren zaak?

Alvast bedankt voor eventuele antwoorden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn computer heeft zich vanzelf terug leeg gemaakt. Er staat nu enkel nog op wat er ook op stond toen ik hem gekocht had.
Om een computer terug te zetten naar de fabrieksinstellingen moet je een aantal welbepaalde handelingen uitvoeren (herstelprogramma opstarten ofwel bij het opstarten van de pc een toetsencombinatie indrukken) en een paswoord ingeven.

Het is dus heel onwaarschijnlijk dat dit zo maar vanzelf gebeurd is.

Los daarvan vrees ik dat het een verloren zaak is om alles te recupereren.

Er zijn wel bedrijven die in dergelijke gevallen je data kunnen recupereren maar dat kost een smak geld en is voor een particulier practisch niet te betalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.