Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb een laptop van medion met

TV-kaart Medion

Type:DVB-T Tuner ExpressCard54

Medion AG, 45307 Essen,Germany

en ik kan met antenne de plaatselijke zenders ontvangen

maar mijn vraag is als ik een reciever met mijn schotel aan sluit op het kaartje en ik doe zenders zoeken vindt hij de reciever schotel niet als ik de reciever op een zender zet

dit wil ik doen zodat ik geen tv hoef mee te nemen en ik toch via de schotel reciever via windows media center op mijn laptop tv kan kijken

kan iemand mij helpen

Geplaatst:

die schotel met receiver waar je het over hebt, welk signaal levert die uit? Als dat geen digitaal maar een analoog signaal is dan is het logisch dat de reciever op je medion daar niets mee kan aanvangen.

Geplaatst:

die reciever lijkt mij een los kastje waarmee je op dat kastje je tv zenders selecteert, het is dan logisch dat dit kastje(reciever) aan een videokanaal geplaatst moet worden, net zoals een DVD-speler

probeer eens op je windows media center het videokanaal uit terwijl je reciever aan staat of probeer kanaal 0 eens uit.

Meestal moet dit wel werken (lijkt me)

Geplaatst:

de reciever is analoog en in windows media center kun je alleen digitaal in lezen

ik heb een zolid usb aansluiting gekocht bij de aldi daar kun je dvd mee branden dan zie de reciever wel maar krijg ik maar een beeldje van 10 x 10

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.