Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Beste,

Als u naar het configuratiescherm gaat van Windows, kan u daar kiezen voor 'Hardware en geluiden'.

Op het volgende scherm kan u dan kiezen voor 'Geluid'.

In het kadertje dat vervolgens tevoorschijn komt, neemt u het 2de tabblad bovenaan 'Opnemen'.

In die lijst zou u microfoon moeten staan.

Aan de rechterzijde ziet u blokjes. Indien u iets zegt in uw microfoon, zouden deze (gedeelte) groen moeten worden.

Vervolgens kan u de microfoon selecteren en onderaan op de knop 'Eigenschappen' klikken.

En dan in het tabblad 'Niveaus' controlleren of het geluid aan staat. (de bovenste balk op 100%) en het het speakertje erachter zonder rode cirkel.

Controlleer even of je de groene blokjes ziet verschijnen bij het maken van geluid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag,

Al zeker bedankt voor uw medewerking.

Ik heb nu alles gecontroleerd zoals u in de mail aangeeft en het klopt allemaal.

Ik zie de groene blokjes bij het inspreken en de "balk" in niveuas staat op 100 % en geen rode cirkel te zien.

Dus, met die veronderstelling zou er niets aan de hand zijn met de micro's.

Dan stel ik mij de vraag waarom ze mij niet horen (meer dan één verschillende correspondenten.)

Is het mogelijk dat het geluid de lap top niet verlaat ? Is dat te controleren ,

GR.

Jean Paul

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

Bij deze weten we nu dat je microfoon goed is aangesloten en correct werkt.

Dan zal je de instellingen van skype eens moeten nakijken.

Bekijk even de volgende pagina uit de faq van skype: https://support.skype.com/en/faq/FA265/how-can-i-make-a-test-call-in-skype-for-windows-desktop

Test het even uit met de 'skype test call' gebruiker.

Indien je jezelf niet terug hoort, klik je onderaan op 'If you can hear the test call but cannot hear your recorded message played back, follow these instructions.'

En kijk daar zekers eens een keertje bij '3. Skype settings'.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, de test in Skype had ik ondertussen al gedaan en kreeg mijn eigen ingesproken tekst terug.

Wat bedoeld u met '3 Skype settings' ? Bedoelt u hiermee : Extra-Instellingen - en dan geluisdinstellingen ? (staat in het Nederlands)

Kan het ook zijn dat de provider een tijdelijke audiostoring heeft wat ik zou betwijfelen want ik hoorde de anderen wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bedoel inderdaad de geluidinstellingen.

Maar als je jezelf terug hoort, lijkt me dit toch goed te werken.

Heeft je gesprekspartner dit probleem enkel bij jou?

En heb je dit bij meerdere/alle gesprekspartners?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb toevallig hier in de buurt iemand kunnen treffen met een tablet en heb hem kunnen contacteren op Skype en tot mijn verbazing kon hij mij horen en zien, dus ik denk dat het probleem uiteindelijk niet aan mijn Laptop te wijten was.

Dus bij deze kunnen we de discussie afsluiten.

Hierbij wil u dan ook nog eens bedanken voor de steun en medewerking.

bedankt en groeten,

Jean Paul

- - - Updated - - -

:top:Bedankt , Jean Paul

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.