Ga naar inhoud

Nieuw systeem samenstellen, Budget: 600e door gar-wier

Aanbevolen berichten

bedankt voor de reactie. Wat voor voeding (liefst van Azerty) zou u aanraden van tussen die 500 en 550watt? want ik weet niet zo goed welke modellen betrouwbaar zijn.

Over die RAM: ik heb ik meerdere fora gelezen dat er probleemloos 1600 mhz geheugen (op die snelheid) op dit moederbord wordt gebruikt, het is me alleen niet helemaal duidelijk of het moederboard het geheugen automatisch op 1600mhz gebruik of dat dat nog in de bios moet worden ingesteld...

PC Helpforum moderator bericht:
Ik heb de twee berichten even samengevoegd, zo blijft het overzichtelijk. :top:
aangepast door superjona
Link naar reactie
Delen op andere sites

De Corsair CX500M is een erg goede voeding, met modulaire kabels voor verbeterde airflow. Als behuizing ik toch eerder een Bitfenix Merc kiezen, aangezien je daar wat meer ruimte hebt en het ook wat beter koelt. Hier vind je de aangepaste samenstelling.

Wat betreft het geheugen, zal dat gewoon lukken zonder iets in te stellen in het BIOS. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor de reactie en het samenvoegen posts, ik kon niet vinden hoe ik een van de twee kon verwijderen.

Die voeding vind ik wel redelijk duur, zou dit een goed alternatief zijn, want daar had ik erg positieve reviews over gelezen:

Sea Sonic S12II-520Bronze @ Azerty

Over die behuizing: de cooler master had twee stock fans en het voorpaneel bestaat uit een rooster, waardoor het me qua airflow juist een goede behuizing leek.

De Bitfenix Merc heeft maar 1 fan en ik was in de eerste plaats niet van plan extra case fans te installeren..

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Bitfenix Merc heeft maar 1 fan en ik was in de eerste plaats niet van plan extra case fans te installeren

Een extra fan bijplaatsen is niet eens zo moeilijk en kost haast niks indien het nodig is.

Sea Sonic is een goede merk van voeding.

Maar Corsair CX500M is modulair en dat betekend dat je alleen de kabels gebruikt die je nodig hebt terwijl uw voeding alle kabels er nog aan hangen.

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.