Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als eerst wil ik je er toch op wijzen dat dit niet helemaal zonder gevaar is.

Een stroomuitval of eender wat de firmware update zou kunnen verstoren of onderbreken kan ervoor zorgen dat je met een niet werkende SSD achterblijft.

Zorg dat je alle belangrijke data veilig stelt op b.v interne of een externe HD, CD of DVD media voor dat je start met de firmware update.

Een handleiding vind je hier(klik erop).

De update tool kan je hier downloaden, download het naar je pc en pak het bestand uit.

Dubbelklik op 1.0.0.90_Crucial_070H.07.00_SSDFirmwareUpdate_SignedW7.exe waarna de update tool start.

Accepteer de licentie voorwaarden en volg de verdere aanwijzingen.

Mocht je vragen hebben stel ze dan voor dat je verder gaat ;-)

• Reacties 74
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Beste, had helaas niet in de gaten dat we al op een nieuwe pagina zaten. Ben nog nieuw hier! Ik ga dit morgen(vandaag) uitvoeren en hopen dat hij op dat moment niet uitvalt! Ik zal alles goed lezen en de belangrijke bestanden op mijn HDD zetten, alvast bedankt en ik laat weten hoe het verlopen is!

Geplaatst:

Dit kun je helaas niet uitvoeren in Veilige modus, je kan dit wel uitvoeren op een andere pc maar dan zal je de SSD even moeten omzetten.

Geplaatst:

Beste,

De firmware upgrade is netjes uitgevoerd. Ging veel sneller dan ik verwacht had!

Heb ook gelijk even gekeken of het klopte en hardware-id is nu:

IDE\DiskM4-CT128M4SSD2__________________________070H____

Bij deze, nu is het dus gewoon verder gaan en kijken of mijn PC stabiel blijft?

Ik geef het een week tijd en als de PC dan niet meer uitvalt, lijkt mij dat het dan wel goed is.

Alvast bedankt!

Geplaatst:

Goed te horen dat de firmware update probleemloos is verlopen.

Dan is het idd afwachten of de problemen zich nog voordoen.

Houd ons maar op de hoogte van de verdere ontwikkelingen ;-)

Geplaatst:

Een update: ik wou mijn PC terug overclocken, dus toen ik daar aan begon en wat test aan het draaien was viel mijn PC helaas weer uit, op dezelfde manier. Zwart scherm + reboot.

Gelijk er mee gestopt en bios terug op standaard gezet. Verder dan dat nog geen problemen gehad.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.