Ga naar inhoud

Probleem met resolutie en kleur

Lunatic

Aanbevolen berichten

Beste,

Als ik mijn pc opstart dan krijg ik een resolutie van 640x480 en zijn de kleuren van mijn pc ( lijkend op ) negatief. Ik kan bij opties van het beeldscherm geen andere resolutie nemen en geen ander kleurenkwaliteit die nu 4 bits zijn. ( laagste kwaliteit ) IK KAN GEEN ENKELE ANDERE OPTIE KIEZEN !!! Iemand zij mij dat je mischien de verkeerde monitor hebt ingesteld maar die is nog steeds dezelfde ...

Hulp Aub! .

DankU

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk even het volgende na:

In het onderdeel Apparaatbeheer (te bereiken via het configuratiescherm, onderdeel Systeem, tabblad Hardware, knop Apparaatbeheer) staan de inmiddels door Windows gedetecteerde hardware-items. De met een geel vraagteken gemarkeerde hardware-items zijn voor Windows onbekend of verkeerd.

Kijk even na bij 'Beeldschermen' en 'Beeldschermadapter' of hier een geel vraagteken bij staat.

Indien je dat hebt, klik je met de rechtermuisknop erop en kiest u Stuurprogramma bijwerken, normaal word nu via windows update naar updates gezocht.

Indien dit niet het geval is (geel vraagteken), kijk dan even na of u nog een cd-tje heeft met de drivers/software voor uw grafische kaart.

Indien u dit niet heeft of u hebt geen idee welk type u van grafische kaart u hebt, laat het even horen dan leggen we u dit uit

Mvg Karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het eerste geval was het al niet, dus heb ik de drivers opnieuw geînstalleerd, maar dat helpte niet veel want toen ik de computer simpelweg opnieuw opstarte, kreeg ik weer hetzelfde probleem ...

Watnu ...

mijn scherm is philips 170s

mijn G - kaart is asus EN8600GT Silent - 256MB ddr3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk nog even het volgende na:

de laatste download voor uw kaart vind u hier:

ASUSTeK Computer Inc.-Support-

tabblad latest en dan nv16921_Win2KXP.zip downloaden

de laatste dowload/drivers voor uw scherm vind u hier:

Contact & Support

kies Belgium en dan kiest u uw model (type staat op achterkant van scherm)

wanneer je type hebt gekozen verschijnt de info over het scherm en kiest u aan de linkerzijde software & drivers.

U download de versie voor Windows xp

Installeer deze en herstart de pc.

Mvg Karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.