Ga naar inhoud

laptop reageert niet meer!

Aanbevolen berichten

Zou iemand mijn reddende engel zijn?

gisteren heb ik op de (oude) laptop van mijn dochter het antivirusprogramma gewist

omdat er problemen waren in het services center (niet slim van mij waarschijnlijk)

iedere keer als we foto's of iets gedownload hadden op die laptop stond er niets meer van op

wanneer hij terug opgestart werd!

Daarom dacht ik het antivirusprogramma te veranderen, niettegenstaande mijn dochter het reeds 3 jaar gebruikte, toch ieder jaar opnieuw moest updaten

Toen gisteren dit antivirusprogramma verwijderd was, sloot de laptop vanzelf af en startte ie ook vanzelf weer op en dan.....

ik krijg op het scherm een foto (die mijn dochter er zelf heeft ingezet) met daaronder'Administator'

en dan vraagt ie'paswoord' in een wit kadertje!

en dan ...tikte ik mijn paswoord in (ik was het dus niet vergeten en het was zeker het juiste)

en dan krijg ik als melding:¨The Group Police Client failed the logon,. Acces is denied

dan geeft ie een melding 'reset password'

als ik dan verder volg krijg ik de melding om een password reset disk te maken indien ik het paswoord vergeten ben en niet meer in staat ben om in te loggen. maar ik ben het paswoord niet vergeten!!!!

Dan ben ik gaan googlen op onze homecomputer hoe ik een wachtwoordhersteldiskette moet maken, http://support.microsift.com/kb/305478:nl

maar dat klopt allemaal niet met wat ik in de gebruikersaccount via het configuratiescherm vind!!!!

Onze homecomputer heb ik wel 2dehands van het labo gekocht vier of vijf jaar geleden en daar was ie ook al vier jaar gebruikt!!!!

IK ben verder gaan googlen en kreeg de raad om in 'veilige modus' te starten , door tijdens het starten regelmatig op F8 te drukken, maar dat bracht me niet verder! Mijn vraag: zit er nog een kans in dat ik die laptop aan de praat krijg( en hoe) zonder te moeten formateren of Windows 7 opnieuw te moeten installeren?

Bedankt om effe jullie tijd te nemen om deze mail te lezen

grtjes

gerda verheecke

cleardot.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik log in met het paswoord van mijn dochter, ik heb daar geen paswoord , ik weet niet wie de administrator is , , ook al is dat mijn dochter ik kan nergens een andere naam voor een administrator invullen

- - - Updated - - -

ik log in met het paswoord van mijn dochter, ik heb daar geen paswoord , ik weet niet wie de administrator is , , ook al is dat mijn dochter ik kan nergens een andere naam voor een administrator invullen

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.