Ga naar inhoud

laptop reageert niet meer!

Aanbevolen berichten

Is dit de naam die je vroeger ook gebruikte om in te loggen?

Druk eens tegelijk op de toetsen ctrl + alt + delete.

Nu krijg je een scherm met een aantal opties.

Als de optie inloggen als andere gebruiker er bij staat, moet je daar op klikken.

Dan kan je de naam en paswoord ingeven die je normaal gebruikt.

Ik ben nieuw op dit helpforum en zie 'bedankjes' staan; ik wil je absoluut al bedanken voor de vorige raad die je me gaf!
Een bedankje kan je geven door op bedank te klikken in de rechter onderhoek van het bericht.
Link naar reactie
Delen op andere sites

met ' ctrl + alt+ del lukt het niet , het scherm blijft hardnekkig hetzelfd!!!!!ik heb het antivirusprogramma (eav-nt64-enu.msi) dat mijn dochter via dropbox heeft doorgestuurd op een usb-stick gedownload en hetgeen nog op die stick stond verwijderd! dan heb ik nog eens geprobeerd mijn laptop te starten , maar geen verandering, dus bij opstarten uiteindelijk het blauwe scherm met kleine foto in het midden met daaronder ADMINISTRATOR

en daaronder wit balkje om paswoord in te tikken! Bij intikken van het paswoord geeft ie dezelfde boodschap: the group police client failed...... Heeft het zin om dit antivirusprogramma op een cd-rom te branden en zo te proberen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit las ik bij een pc die niet meer startte:icon1.png

In
veilige modus
opstarten met de optie
opstartherstel
al geprobeerd?

Om je harddisk op fouten te controleren kun je het volgende uitvoeren.

Je dient wel een andere werkende pc/laptop ter beschikking te hebben.

Download
op een andere pc.

Brand de ISO als image op een lege cd.

Stel in je BIOS je cd/dvd-rom in als first boot device en leg de cd in je drive.

Start nu je pc/laptop op vanaf deze cd.

Als de tool is opgestart accepteer je de gebruikersovereenkomst en zie je een venster waarin je jou HD kunt selecteren.

Klik in de linker bovenhoek op
Basic tests
en in het keuze menu kies je voor
Long test
.

Wat geeft dit als resultaat?

Een handleiding voor het gebruik van
Seatool for DOS
vind je

ik heb dan
gedownload op mijn homecomputer en gebrand op een vd-rom!

het volgende heb ik NOG NIET gedaan
:Stel in je BIOS je cd/dvd-rom in als first boot device en leg de cd in je drive.

Start nu je pc/laptop op vanaf deze cd. omdat mijn laptop wel opstart ,
maar eens in windows doet ie niks meer! vraag: heeft het zin om op te starten met die cd-rom?

gv

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft het zin om dit antivirusprogramma op een cd-rom te branden en zo te proberen?
Het antivirusprogramma op cd branden heeft volgens mij niet veel zin.

Je kan dan wel programma installeren vanaf de cd maar geen virusscan uitvoeren vanaf de cd.

maar eens in windows doet ie niks meer! vraag: heeft het zin om op te starten met die cd-rom?
Die Seatools for Dos zal je niet veel helpen. Dat is namelijk een testprogramma voor de harde schijf en jij hebt een probleem met de windows logon.

Je kan proberen op te starten in veilige modus met netwerkmogelijkheden.

Dan krijg je normaal alle accounts te zien waarmee je kan inloggen.

Als je eigen account er bij staat, probeer dan daarmee in te loggen.

Kijk dan bij gebruikersbeheer of je je eigen account kan instellen als standaard gebruiker om in te loggen. De juiste werkwijze kan je hier bekijken.

Als je eigen account administratorrechten heeft, kan je eventueel het passwoord van de Administrator aanpassen of verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.