Ga naar inhoud

Back up terugzetten lukt niet ex.t schijf word niet gevonden

Aanbevolen berichten

Ik had een probleem in mijn W8,die liep steeds vast.Ik had een goede back up staan op een externe schijf die ik al eens gebruikt had en nu terug wou gebruiken.

Hoe ik ook probeer om te herstellen,de externe schijf met de back up word nooit gevonden.

Indien ik in W8 gewoon bezig ben word de schijf zonder problemen gevonden.

Ik heb dan herstel naar fabrieksinstellingen gedaan en dan wederom geprobeerd maar het lukt nog steeds niet.

Ik krijg steeds de melding dat er geen back up op deze computer gevonden word.Heb de back up ook al naar een andere schijf verplaatst en op een andere usb poort aangesloten maar dat helpt ook niet.

Ik kan ook niet de locatie aangeven,enkel een netwerklocatie.

Wie kan me helpen mijn back up terug te plaatsen want alles weer opnieuw installeren zie ik echt niet zitten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet hoe het in Windows 8 gaat, maar bij Windows 7 plaatst Windows de backup in de map "WindowsImageBackup". Deze map MOET in de hoofddirectory (dus in géén submappen) van de externe harde schijf staan.

Het kan echter zijn dat dit in Windows 8 anders is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb zoals gezegd deze al eens eerder gebruikt

U hebt dus reeds een systeemkopie teruggezet in Windows 8 en dit was gelukt? Doet u het nu op dezelfde manier?

Rechtsklik eens op de map WindowsImageBackup en kies Eigenschappen. Bekijk hoe groot de map is. Zet misschien ook eens het vinkje uit bij "Alleen lezen".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alle tips ten spijt bleef het onmogelijk om de back up terug te plaatsen,zelfs Windows volledig opnieuw installeren en dan proberen lukte niet.

Vermits ik nu toch een schone installatie heb begin ik maar weer van voren af aan,slechter zal het zeker niet meer worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.