Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Help! Mijn nieuwe laptop (Medion Akoya E6232 van 31/10/12) wil niet meer starten: Bij inschakelen verschijnt het merk-logo, het "molentje" draait enkele keren en dan wordt het scherm zwart. Enkel het "muis-pijltje" is nog te bedienen via de touchpad. Zelfs na verschillende keren in- en uitschakelen via de startknop gebeurt er verder niets. Nochtans werd het ding normaal afgesloten ...

Moet ik terug naar de winkel ?

Geplaatst:

Ik zou naar de winkel gaan want je hebt nog garantie.

Weliswaar is 6 maanden voorbij om nog als fabrieksfout te melden maar MEDION staat bekend om een goede service.

Bovendien heb je 2 jaar waarborg.

Geplaatst:

De Medion Akoya MD 99070 (E6232) werd vanaf woensdag 31 oktober 2012 verkocht via Aldi België en geniet 3 jaar garantie ipv 2 jaar.

Terug naar de winkel gaan is geen optie, je dient dus contact op te nemen met Medion Support....als je over een systeemherstelschijf beschikt kan deze misschien nog een oplossing bieden.

Geplaatst:

Dat lijkt me een verstandige beslissing te zijn...normaliter heb je die in de handleiding gestopt.

De kans is vrij groot dat Medion je gaat vragen om de laptop naar zijn fabrieksinstellingen terug te brengen...zijn er belangrijke dingen op deze laptop opgeslagen ?...

Geplaatst:

Hoera ! :congrats:

Ik ben er in geslaagd dit kereltje weer aan de praat te krijgen. :beer:

Heb eerst de batterij verwijderd en teruggeplaatst, dan gestart met toets F11 ingedrukt en kijk: Na een paar pogingen... Hij doet het weer !

Was de batterij de boosdoener ? :hmmmm:

Toch elkeen die zich mijn probleem aantrok : Bedankt. :top:

:wavey:

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.